کلوپ بدون فشنگ به جنگ بارسا می‌رود

بدون صلاح، بی ســـــلاح

امشب حتی یک صندلی از 54 هزار و 74 صندلی آنفیلد خالی نیست. لیورپولی‌ها دوباره در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان هستند. آن هم در غیبت منچستریونایتد. تنفر و اختلاف مردم دو شهر آنقدر عمیق هست که حالا لیورپولی‌ها حتی به‌واسطه حضور در نیمه‌نهایی به دشمن دیرینه فخر بفروشند.
کد خبر: ۱۲۰۴۹۲۴

و حالا هواداران لیورپول در حالی بازی برگشت را میزبانی می‌کنند که در برزخ دو جام گرفتار شده‌اند. آنها که شعار و رفتارشان سرشار از وفاداری است و اجازه تنهایی به ستاره‌های تیمشان نمی‌دهند، حالا هم جام قهرمانی لیگ برتر و هم جام قهرمانی لیگ قهرمانان را در دستان تیم‌های دیگری می‌بینند و منتظر لغزش آنها هستند.
لیورپول در حالی از بارسلونا پذیرایی می‌کند که بهترین عنصر تهاجمی خود را در اختیار ندارد. پیگیری و گمانه‌زنی رسانه‌های اسپانیایی و انگلیسی به غیبت محمد صلاح منتهی شد و دیروز هم یورگن کلوپ رسما تایید کرد که قرمزهای انگلیسی در این بازی مهاجم خجالتی و مصری‌شان را به همراه ندارند. بعد از شکست 3 بر صفر بازی رفت، شاید این بزرگ‌ترین ضربه به هواداران لیورپول بود. زجر هواداران وقتی بیشتر شد که سازمان لیگ حرفه‌ای انگلیس، صلاح را به‌عنوان بهترین بازیکن ماه گذشته میلادی (آوریل) انتخاب کرد و حالا آنها چنین بازیکنی را در خانه خود در اختیار ندارند. لیورپول در فینال فصل قبل تا وقتی صلاح در زمین دیده می‌شد، کاملا سوار بر بازی بود و وقتی فینال را به رئال واگذار کرد که صلاح مصدوم شد و حالا صلاح در حساس‌ترین بازی فصل غایب است، چون در بازی سخت مقابل نیوکاسل مصدوم شد. گرچه بارسلونا هم عثمان دمبله را در اختیار ندارد؛ اما نبود این دو بازیکن به هیچ عنوان با هم قابل مقایسه نیست.
با این وجود، لیورپول در خانه به حمایت هوادارانش امید بسته است. قرمزها در خانه تیم دیگری هستند. اتمسفر آنفیلد آن‌قدر خاص هست که از لیورپول تیمی ترسناک بسازد. قرمزها حتی در بازی رفت هم کاملا بر زمین و فضاهای بازی مسلط بودند و قربانی حضور دو بازیکن در تیم حریف شدند: لیونل مسی و مارک آندره ترشتگن. این دو بازیکن امشب در زمین هستند و ارنستو والورده امیدوار است با درخشش آنها به فینال لیگ قهرمانان این فصل در وندا متروپولیتانو مادرید برسد. گرچه بارسلونا آقای بلامنازع لالیگا و جام حذفی اسپانیا در سال‌های اخیر بوده؛ اما قهرمانی‌های پیاپی رئال مادرید در لیگ قهرمانان و فخری که مادریدی‌ها برای این تک جام‌ها به کاتالان‌ها می‌فروختند، موجب شد فتح لیگ قهرمانان در این فصل برای آبی‌اناری‌ها به اولویت اول تبدیل شود و اگر در بازی امشب هم نتیجه لازم را بگیرند، یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک‌تر شده‌اند. البته بارسلونا از برد 3 بر صفر در بازی رفت خاطرات تلخی دارد که آلیسون بکر دروازه‌بان این فصل لیورپول و فصل قبل رم، می‌تواند آن خاطره را به طور کامل بازگو کند.
بازی امشب لیورپول - بارسا را از دست ندهید؛ مسابقه‌ای که از ساعت 23:30 با سوت جونیت چاکر ترکیه‌ای آغاز می‌شود و قصه‌های جذابی در دل خود خواهد داشت.
داور آلمانی برای آژاکس- تاتنهام
داور بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مشخص شد.
تیم فوتبال تاتنهام از ساعت 23:30 فرداشب در بازی برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا مهمان آژاکس است. اتحادیه فوتبال اروپا خبر داد که فلیکس بریش، داور سرشناس آلمانی را برای قضاوت این بازی انتخاب کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها