نماینده حقوقی یکی از مجتمع‌های قضایی تهران زمانی که برای اجرای حکم مربوط به استرداد جهیزیه زن جوانی به خانه او رفته بود هدف ضربات مرگباری قرار گرفت و کشته شد.
کد خبر: ۱۲۰۴۹۰۰

به گزارش خبرنگارجنایی جام‌جم،ساعت 17 و 15 دقیقه پانزدهم اردیبهشت امسال یکی از ماموران کلانتری شهرک ولی‌عصر(عج) درتماس با بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران او را درجریان قتل مردی قرار داد. بازپرس جنایی همراه تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران برای بررسی ماجرا در شهرک ولیعصر(عج)، خیابان میلان حاضر شدند. آنها مشاهده کردند، مقتول مرد 52ساله‌ای است که ضربه سختی به قفسه سینه اش اصابت کرده و باعث ایست قلبی و مرگ او شده بود.
در این مرحله با تحقیق از ماموران کلانتری معلوم شد، آنها همراه مقتول که از کارمندان مجتمع قضایی بود در پایتخت بوده، برای استرداد جهیزیه خانم جوانی به آن ساختمان آمده بودند که ساکنان خانه به مردمیانسال که دادورز بوده حمله کرده و وی را به قتل رساندند. یکی از شاهدان به افسر تحقیق گفت: ماموران کلانتری و کارمندی که نماینده قضایی مجتمع قضایی، به همراه خانمی که شاکی پرونده بود برای استرداد جهیزیه با حکم قانونی به خانه همسایه مان در طبقه سوم ساختمان آمدند. مرد همسایه خانه نبود. بعد دیدم با هماهنگی قضایی کلیدساز آوردند. نماینده حقوقی و ماموران در حال صورت‌برداری از جهیزیه زن همسایه بودندکه صاحبخانه و خانواده‌اش سر رسیدند و دادورز را کتک زدند.
در این مرحله دو زن و دو مردی که در محل بودند بازداشت شده و برای ادامه تحقیقات به شعبه چهارم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شدند. دو زن دستگیر شده در تحقیقات گفتند؛ مردان خانواده مانع انتقال جهیزیه بودند که دعوا رخ داد و متوجه نشدند مشتی که به قفسه سینه نماینده حقوقی اصابت کرده را چه کسی وارد کرده است. این در حالی بود که شوهر شاکی و برادرش مورد تحقیقات قرار گرفتند و گفتند از طریق تماس مرد همسایه متوجه حضور نماینده حقوقی و همراهان وی برای انتقال جهیزیه شده و به آنجا رفته‌اند و متوجه نشدند چه کسی ضربه را زده است.
خواهر شوهر و عروس خانواده چون نقشی در ماجرا نداشتند آزاد شدند، اما دو برادر جوان برای تحقیقات تکمیلی و رازگشایی از این جنایت در اختیار ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها