ادعای دزدان قوی‌هیکل غرب تهران؛

پول در موبایل‌قاپی است

دزدان قوی‌هیکل که به بهانه پرسیدن آدرس در محله‌های غربی تهران، کیف و موبایل سرقت می‌کردند پس از دستگیری مدعی شدند با گران شدن قیمت تلفن همراه تصمیم به این شیوه سرقت گرفته بودند.
کد خبر: ۱۲۰۴۲۵۸

به گزارش خبرنگار جام‌جم، رسیدگی به این پرونده همزمان با طرح شکایت‌های مختلف از سوی شهروندان ساکن محدوده‌های غرب تهران در خصوص زورگیری‌های دو مرد قوی‌هیکل ۲۰ و ۲۳ ساله، با تهدید چاقو در دستور کار ماموران پایگاه دوم پلیس آگاهی قرار گرفت. شاکیان در جریان تحقیقات عنوان کردند؛ هنگام تردد در ساعات پایانی روز و در حالی که در یک خیابان خلوت در حال تردد بودند، دو موتورسوار قوی هیکل به بهانه پرسیدن آدرس به آنها نزدیک شده و ناگهان با سلاح سرد و تهدید با سرقت گوشی تلفن همراه و کیفشان فرار کرده‌اند.
با چهره نگاری از متهمان هویت یکی از آنها به نام صفر 20ساله شناسایی شد و ماموران او را در یک عملیات تعقیب و گریز در دولت‌آباد دستگیر کردند.
متهم در جریان تحقیقات گفت؛ قصد داشته یک‌شبه راه صدساله راطی کند و با همدستی یکی از دوستانش که هیکلی قوی دارد، به خاطر بالا رفتن قیمت تلفن همراه تصمیم به زورگیری گرفتند.
در ادامه مخفیگاه صادق 23 ساله هم در دولت‌آباد شناسایی و از سوی ماموران دستگیر شد. این متهم هم مدعی شد برای پولدار شدن تصمیم به سرقت گرفته است.
وی افزود: با بالا رفتن قیمت تلفن همراه، مالخران پول خوبی برای تلفن همراه سرقتی می‌دهند.
متهمان در جریان تحقیقات مدعی شدند، به خاطر این‌که محله‌های غرب تهران معابر خلوت تری دارد و بزرگراه‌های موجود در این محدوده می‌تواند برای فرار با موتورسیکلت مناسب باشد، اقدام به سرقت در این محدوده‌ها می‌کردند.
رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در این باره گفت: متهمان در بازجویی‌ها به صد فقره سرقت اعتراف کردند که تحقیقات از آنها ادامه دارد. مالباختگانی که به این شیوه در محدوده‌های غربی تهران مورد سرقت قرار گرفته‌اند، می‌توانند به پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت در شاهین شمالی، خیابان بهار، مجتمع انتظامی شهید صادقی مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها