آخرین وضعیت پرونده ناپدید شدن دختر 8 ساله در مهاجران تشریح شد

را باران با مادرش

فرمانده انتظامی استان مرکزی با تشریح آخرین وضعیت پرونده باران گفت: دختر هشت ساله تلفنی با خانواده‌اش در تماس است و امیدواریم زودتر او را به خانه برگردانیم.
کد خبر: ۱۲۰۳۶۱۹

به گزارش خبرنگار جام‌جم، دختر هشت ساله ساکن شهرک مهاجران شازند ساعت 8 صبح 24 فروردین امسال برای رفتن به مدرسه از خانه خارج شد. مادر باران ظهر روز حادثه با مراجعه یکی از همکلاسی‌های دخترش متوجه شد، باران به مدرسه نرفته است.
پس از یک روز خانواده دخترک با انتشار عکس او در فضای مجازی برای یافتن دخترشان درخواست کمک کردند. پرونده‌ای هم در پلیس آگاهی تشکیل دادند. پس از این شکایت، ماموران تحقیقات خود را آغاز کرده و دریافتند، او در مسیر 50ش متری خانه تا مدرسه ربوده شده است.
دوربینی صحنه ربودن دختر بچه را ضبط نکرده بود و سرنخی از ربایندگان در دست نبود.
با توجه به حساسیت ماجرا، با دستور فرمانده انتظامی استان مرکزی، رئیس پلیس آگاهی استان بر این پرونده نظارت کرد.30فروردین، استاندار استان مرکزی درخصوص این پرونده عنوان کرد؛ باران زنده است و به‌زودی نزد خانواده‌اش باز می‌گردد.
ده روز از صحبت‌های استاندار گذشت اما خبری از دختر بچه نشد و بازار شایعات در این پرونده با سکوت خانواده باران و مسؤولان استان داغ‌تر شد.
برخی مدعی شدند، پدر باران مرکز ترک اعتیاد دارد و معتادان او را ربوده‌اند. شایعه‌سازان همچنین ادعا کرده بودند او در دام قاچاقچیان اعضا گرفتار شده است. فرمانده انتظامی استان مرکزی دیروز در گفت‌وگو با خبرنگار جام‌جم با رد این شایعات، آخرین وضعیت پرونده را تشریح کرد.
سردار کیومرث عزیزی درباره شایعات گفت: پدر باران درخواست تاسیس کمپ ترک اعتیاد داده و خبرها در مورد ربودن او توسط معتادان دروغ است. او کمپی ندارد که در آن معتادان را ترک داده باشد. تحقیقات ما هم نشان می‌دهد، او به‌خاطر اختلافاتی با خانواده‌اش ربوده شده و انگیزه دیگری در میان نیست.
وی از سلامت دختر بچه خبر داد و گفت: خانواده باران در این مدت چند بار با دخترشان تلفنی صحبت کرده‌اند. ماموران به‌صورت شبانه‌روزی در حال تحقیق در این پرونده هستند و در تلاش هستیم با پیگیری پرونده خیلی زود او را به خانه بازگردانیم.
یک مقام مطلع هم مدعی شد، آدم‌ربایان با دختر بچه رفتار خوبی داشته‌اند و باران در تماسی که با مادرش داشته، گفته آنها اذیتش نمی‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها