حمله دوباره به رئیس فدراسیون فوتبال

کی‌روش: تاج به همه دروغ می‌گوید

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران در گفت‌وگویی جدید، باز هم به رئیس فدراسیون فوتبال ایران تاخت. کارلوس کی‌روش که بعد از مسابقات جام ملت‌های آسیا در امارات به همکاری هشت ساله خود با تیم ملی ایران پایان داد و اکنون تیم ملی کلمبیا را برای کوپاامه‌ریکا در برزیل آماده می‌کند، با تهران تایمز گفت‌وگویی مفصل انجام داد که در بخشی از آن درباره همکاری با فدراسیون فوتبال ایران صحبت کرد:
کد خبر: ۱۲۰۳۵۰۴

آقای تاج نظرش را در محفل عمومی به اشتباه گفته تا خودش را مقابل مسؤولیت‌ها و اشتباهاتش مخفی کند.این مساله ربطی به محدودیت بانکی بابت واریز ندارد. این اتفاق به این خاطر رخ داده که حرف و عمل رئیس فدراسیون ایران یکی نبوده است.این مشکل رخ داده چون قول و ضمانتش باهم نبود. اسلامیان، نایب رئیس فدراسیون، بازیکنان و همکاران تیم ملی، شاهدی بر همه این موارد هستند. آقای تاج با حرفش به همه دروغ می‌گوید.
هواداران ایرانی مرا دوست دارند. دیگر چرا باید به فکر حرف‌های دیگر بود؟ ما به خاطر هواداران ایرانی، یعنی مردم ایران بازی و کار کردیم. حرف من به هواداران ایران این است که کاملا برای انجام چنین کاری افتخار و تشکر می‌کنم. برای آن دسته هم که واقعا مرا ناراحت می‌کنند و به من حسادت می‌ورزند، همین حس را دارم.
همه از من در مورد بازی ایران با ژاپن می‌پرسند؛ اما من هم سوالی دارم. چه کسی در امارات حضور داشت و از تیم ملی حمایت کرد؟ هیچ مقامی نبود به جز مردم،‌ بازیکنان و همکاران و همین‌طور علی کفاشیان، نایب رئیس AFC. رئیس فدراسیون ایران حتی یک بار هم از تیم ملی حمایت نکرد.
ما از طرف یکسری آدم‌ها، با اتهامات کثیف و غلط مورد حمله واقع شدیم و مسؤولان فدراسیون هیچ‌کاری نکردند تا جلوی این حمله‌ها را بگیرند یا حداقل از سرمربی تیم ملی، همکاران و حتی بازیکنان تیم ملی حمایت کنند.
مساله این است که آنها می‌دانند چه آدم‌هایی هستند و چه کاری انجام داده‌اند. متاسفانه برخی رسانه‌ها دل و جرات این را ندارند که ماسک از صورت‌شان بردارند و شما را حمایت کنند. آنها فقط یکسری تبلیغات غلط می‌کنند؛ اما هواداران ایرانی نشان داده‌اند نادان نیستند و واقعیت را می‌فهمند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها