محمود شیعی، عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال هر دو هفته یک بار در سالن VIP ورزشگاه شهدای شهرقدس به سؤالات خبرنگاران پاسخ می‌دهد.
کد خبر: ۱۲۰۲۹۹۰

مدیرعامل باشگاه پیکان که در دو دوره مختلف عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال ایران بود، تنها چهره فدراسیون فوتبال است که می‌شود از او کمی درباره آینده نیمکت تیم ملی سؤال کرد؛ اما مشخص نیست حرف‌های او تا چه اندازه به تصمیم‌های مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال نزدیک است. البته کدهایی که در صحبت‌های او وجود دارد، باید ریشه در حقیقتی داشته باشد؛ حقیقتی که شاید به جلسات هیات رئیسه گره بخورد.
شیعی در حاشیه بازی پیکان با پارس جنوبی که به برد 3 بر 2 پیکان ختم شد، گفت: سرمربی تیم ملی تا ده روز دیگر مشخص می‌شود و البته اعلام کرد که درباره سرمربیگری علی دایی در تیم ملی حرف نمی‌زند. این در حالی است که این عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال شایعه انتخاب برانکو به‌عنوان سرمربی تیم ملی را بارها تکذیب کرده است.
حضور علی دایی روی نیمکت تیم ملی البته پیش از این نیز مطرح شده و حتی کارلوس کی‌روش او را بهترین گزینه جانشینی خود می‌دانست و همکارش میک مک‌درموت نیز در گفت‌وگویی، دایی را بهترین انتخاب فدراسیون فوتبال برای ادامه راه کی‌روش معرفی کرد. البته خود دایی اعلام کرد که به نیمکت تیم ملی نزدیک نیست و به نظر می‌رسد حرفهای او را این بار باید جدی گرفت. فعلا موضوع انتخاب سرمربی تیم ملی، مثل یک راز سر به مهر و مسکوت مهم‌ترین ماموریت فدراسیون تاج در دوره حیات این چهره سیاسی ـ ورزشی به‌عنوان رئیس فدراسیون فوتبال است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها