مرد شیشه‌ای و همسرش با تشکیل باندی، دو مرد را در خانه‌شان حبس کرده و با تهیه فیلم سیاه سه دقیقه‌ای از آنها اخاذی می‌کردند.
کد خبر: ۱۲۰۲۵۴۲

به گزارش خبرنگار جام‌جم، چندی پیش مردی با حضوردر شعبه پنجم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران از یک زن و دو مرد به اتهام حبس غیرقانونی، اخاذی میلیونی و تهیه فیلم سیاه سه دقیقه‌ای شکایت کرد.
پس از این شکایت، با دستور بازپرس علی ایردموسی، پرونده برای ادامه تحقیقات در اختیار ماموران پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.
شاکی به افسر تحقیق گفت: در زمینه تهیه کانکس‌های گلخانه‌ای در اطراف کرج فعالیت دارم، یک روز یک زن سفارش کانکس گلخانه‌ای داد. برای دیدن فضای نصب آن به خانه‌اش در تهران رفتم، شوهرش و مرد دیگری به بهانه این‌که من مزاحم آن زن شدم، مرا کتک زدند و در حمام لباس‌هایم را در آوردند. آنها دست و پایم را به ستونی بستند و آن زن سه‌دقیقه فیلم غیراخلاقی از من تهیه کرد. آنها کارت بانکی‌ام و رمز آن را گرفته و با آن از یک طلافروشی 62 میلیون تومان طلا خریدند و تهدید کردند اگر شکایت کنم فیلم را برای همسرم و دوستانم ارسال و در کانال‌های تلگرامی و اینستاگرام منتشر می‌کنند. آنها دو‌روز قبل دوباره تماس گرفته و با تهدید درخواست صد میلیون تومان دیگر کردند.
هفته گذشته زن جوان در مخفیگاهش بازداشت شد. او مدعی بود شاکی مزاحمش بوده و برای انتقام وی را تهدید کرده‌اند. سرانجام شیوا اعتراف ‌های جدیدی را مطرح کرد و به افسرتحقیق گفت: دو فرزند دارم و ده سال قبل ازدواج کردیم. گل و نهال در گلخانه‌مان در اطراف کرج پرورش می‌دادیم. شوهرم معتاد شده بود و برای اخاذی شاکی را به خانه‌مان کشاند و از او فیلم سیاه گرفت. تحقیقات ادامه داشت تا این‌که دو روز پیش شوهر زن متهم به نام مسعود بازداشت شد و به افسرتحقیق گفت: معتاد به شیشه‌ام و وضع مالی‌ام بد شده بود. با طرح نقشه اخاذی، همسرم، شاکی را به بهانه خرید کانکس گلخانه‌ای به خانه‌مان کشاندیم. به دوستم گفتم آن مرد مزاحم همسرم شده و باید تنبیه‌اش کنم. او هم بدون اطلاع از نقشه‌ام با من همراه شد. آن مرد را شکنجه داده و با تهیه فیلم سیاه از او 62 میلیون تومان اخاذی کردیم .
وی افزود: چند ماه بعد با فروشنده گل و گیاه در شمال کشور آشنا شدیم. 25 اسفند سال گذشته مرد گل فروش برای معامله به خانه‌مان آمد. این‌بار کارگر افغانم همراهمان بود. خریدار گل را با دست و پای بسته در خانه حبس کرده، شکنجه‌اش دادیم و زنم از او سه‌دقیقه فیلم سیاه گرفت. او پول زیادی نداشت. با دوستانش تماس گرفتیم و به بهانه این‌که تصادف کرده 30 میلیون تومان از آنها گرفتیم. وی را دو شبانه‌روز حبس کرده و شکنجه دادیم، روز سوم آن مرد شیشه پنجره اتاق خواب را شکست که همسایه مان متوجه او شد و به پلیس خبر داد. ماموران که آمدند، زنم به آنها گفت دعوای خانوادگی بوده و حل شده که ماموران رفتند. بعد از آن گروگان را به محله‌ای برده و رهایش کرده و تهدید کردیم اگر شکایت کند فیلم سیاه را منتشر می‌کنیم.
پس از این اعترافات، دو همدست زوج اخاذ تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها