مرگ مشکوک خانم دکتر در مطبش در خیابان فرشته تهران، پلیس را با معمای پیچیده‌ای روبه‌رو کرد. زن 46 ساله، استاد دانشگاه و از سهامداران بیمارستانی معروف در تهران بود.
کد خبر: ۱۲۰۲۳۲۳



به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، ساعت 22 و 20 دقیقه شنبه یکی از ماموران کلانتری ولنجک در تماس با بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی پایتخت او را در جریان مرگ مشکوک خانم دکتر 46 ساله‌ای درمطبش در خیابان فرشته تهران قرارداد.
در ادامه بازپرس جنایی و تیم تحقیق پلیس آگاهی آنجا حاضر شدند. جسد دراتاق ویزیت بیماران افتاده و سرمی به‌دست اوتزریق شده بود. شواهد نشان می‌داد از مرگ خانم دکتر پنج ساعت گذشته است.دوست این پزشک به افسر تحقیق گفت: کلید مطبش را داشتم و هرازگاهی نزد دوستم می‌رفتم. امروزتماس گرفت و خواست برای حرف زدن به مطبش بروم. وقتی اینجا رسیدم، در مطب را بازنکرد،با کلید یدک را در بازکردم و باورود به آنجا با جسدش روبه‌رو شدم.
در تحقیقات بعدی معلوم شد دکتر 46 ساله متاهل بوده و فرزند 20 ساله دارد. متخصص زنان و فوق‌تخصص آنکولوژی بوده و تخصصش را از کشور آلمان گرفته بود. او استاددانشگاه و یکی از سهامداران بیمارستانی خصوصی درپایتخت بود که صبح در بیمارستان و عصر در مطب، بیماران را ویزیت می‌کرد. پرونده‌ای در شعبه چهارم بازپرسی دادسرای جنایی تهران تشکیل شد و با دستور قضایی، پلیس در حال تحقیق از خانواده وی است تا راز مرگ مشکوک او فاش شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها