فرشید اسماعیلی ادامه فصل را از دست داد

تا صبح از درد خوابم نمی‌برد

فرشید اسماعیلی، هافبک طراح استقلال که هفته‌ پرفشاری را بعد از دربی پشت سر گذاشت، حالا تا پایان فصل هم نمی‌تواند برای آبی‌ها بازی کند.
کد خبر: ۱۲۰۲۱۰۴

اگر ضربه چیپ او در دربی گل می‌شد در زندگی برایش خیلی چیزها عوض می‌شد، ولی از شانس بد او این توپ به بیرون رفت تا سیبل هواداران و منتقدان شود. این بازیکن از مدت‌ها پیش با درد برای استقلال بازی می‌کرد و با این پنالتی وضعیتش خیلی گره خورد. فرشید مدت‌هاست در عضله زیر شکمش درد دارد و این مسأله در زمین برایش مشکلاتی به وجود می‌آورد. مصدومیت او باعث شد تا پزشکان بگویند باید جراحی کند ولی فرشید به کار خود ادامه داد. او تاکید داشت تا زمانی که تیم به او نیاز داشته باشد، باید بازی کند. در خیلی از بازی‌ها او با مشکلات زیادی در زمین روبه‌رو بود، ولی باز هم به کارش ادامه داد. فرشید در این باره می‌گوید: «در بعضی بازی‌ها واقعا درد زیادی داشتم و حتی نمی‌توانستم شوت بزنم یا پاس بدهم. باید از امید ابراهیمی بپرسید که چه دردی است. واقعا تحمل آن سخت است.»
روز پنجشنبه بود دکتر نوروزی، پزشک باشگاه استقلال تایید کرد که اسماعیلی دیگر نمی‌تواند با این وضعیت ادامه دهد و بقیه فصل را بیرون از زمین بازی خواهد بود. او در این باره گفت: «فرشید اسماعیلی دو ماه پیش شرایطی داشت که باید حتما عضله زیر شکمش را تحت عمل جراحی قرار می‌داد، اما او به دلیل شرایط حساس تیم و نیاز تیم به او تاکید داشت که حتما تا جایی که می‌تواند بازی می‌کند. با این حال همان‌طور که خودتان هم دیدید فرشید اسماعیلی در بازی با ماشین‌سازی به قدری درد داشت که نتوانست بازی را به پایان برساند و به همین دلیل تصمیم گرفتیم او را تحت عمل جراحی قرار دهیم تا بتواند برای لیگ نوزدهم با قدرت به میادین برگردد.»
اسماعیلی بعد از این جراحی شب‌ها هم می‌تواند بخوابد. او در این باره می‌گوید: «واقعا بعضی از شب‌ها تا صبح نمی‌توانستم بخوابم، چون دردم واقعا زیاد بود. در بعضی بازی‌ها هم این مشکل حاد می‌شد چون ضربه می‌خوردم.» حالا او خود را به جراحان می‌سپارد. امید ابراهیمی هم درگذشته جراحی عضله زیر شکم داشت و این مصدومیت باعث شد تا بیش از سه ماه دور از میادین باشد. فرشید اسماعیلی هم با عمل جراحی می‌تواند برای فصل بعد آماده شود. مدت زمان باقی مانده تا پایان لیگ برتر و همین‌طور تعطیلات نیم فصل زمان بسیار خوبی است که این بازیکن بتواند دوران نقاهت خود را سپری کند و بار دیگر برای استقلال به میدان برود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها