فقط برای ذوب‌آهن بازی می‌کنیم نه تیم‌های دیگر

حدادی فر: منتظر یک بازی زیبا باشید

دیدار حساس ذوب‌آهن مقابل پرسپولیس می‌تواند تا حدود زیادی بر سرنوشت قهرمان فصل هجدهم فوتبال ایران تاثیر بگذارد.
کد خبر: ۱۲۰۱۵۴۸

قاسم حدادی‌فر کاپیتان تیم ذوب‌آهن یکی از مهره‌های مهم در دیدار امروز به شمار می‌رود. این بازیکن به جام‌جم گفت: «برای دیدار مقابل پرسپولیس کاملا آماده‌ایم. همه بچه‌ها با روحیه بالا در انتظار حضور در میدان هستند و امیدواریم مردم اصفهان و هواداران خوب ذوب‌آهن بار دیگر از ما حمایت کنند زیرا به سه امتیاز این دیدار احتیاج داریم تا در هفته‌های پایانی لیگ، به بهترین جایگاه برسیم.»
حدادی‌فر در پاسخ به این سوال که پیروزی ذوب‌آهن بیشتر به سود کدام مدعی تمام خواهد شد، گفت: «ما عضو باشگاه با شخصیت و بزرگی در فوتبال ایران هستیم و فقط به‌دنبال کسب سه امتیاز خودمان می‌گردیم. نه به‌خاطر استقلال بازی خواهیم کرد نه برای سپاهان و نه هیچ تیم دیگری. ذوب‌آهن در تمام این سال‌ها فقط به‌خاطر خودش فوتبال بازی کرده و به‌دنبال کسب آبروی بیشتر برای شهر اصفهان بوده است. از این به بعد هم برنامه ما همین خواهد بود. امیدوارم بتوانیم با یک برد جذاب از دیدار با پرسپولیس این هفته را نیز تمام کنیم. تاکیدم این است که پیروزی برای همه ما در این دیدار بسیار مهم خواهد بود.»
از حدادی‌فر در خصوص تغییر شرایط ذوب آهن نیز پرسیدیم که گفت: «علیرضا منصوریان مربی خوب، جوان و پرانرژی است. از وقتی او به تیم ما اضافه شده، همه بازیکنان روحیه بهتری پیدا کردند و توانستیم با وجود تغییراتی که بود، نتایج بسیار خوبی به دست بیاوریم. البته باید این راه را ادامه بدهیم. ما در آسیا با این‌که کسی تصور نمی‌کرد بتوانیم صدرنشین این گروه باشیم اما با شکست دادن حریفان، موقعیت خوبی در دور رفت کسب کردیم و شخصیت بین‌المللی باشگاه را بالا بردیم. حالا نوبت آن است تا در دور برگشت نیز با عملکردی خوب، قدرت مان در فوتبال ایران را به حریفان دیکته کنیم.»
کاپیتان ذوب آهن در نهایت گفت: «پرسپولیس همیشه تیم پر مهره‌ای بوده و در این سال‌ها رقابت‌ جذابی با این تیم داشتیم. حالا هم یک بازی خوب و جذاب دیگر پیش روی ماست که امیدوارم هر دو تیم بتوانند تماشاگران را از دیدن یک فوتبال زیبا، سیراب کنند. پرسپولیس برای شکست دادن ما به زمین می‌آید و ما هم می‌خواهیم از امتیاز میزبانی بهره گرفته و حریف را باشکست به سمت تهران بدرقه کنیم. با این حساب فوتبال زیبایی شاهد خواهیم بود. امیدوارم شانس نیز با ما یار باشد و توپ‌های‌مان در لحظات حساس وارد دروازه شود تا بهترین اتفاقات برای فوتبال اصفهان رخ بدهد.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها