یک روزهایی هست که اصلا از خستگی خبری نیست. همه چیز انگار می‌رود روی دور تند و ماجراها و اتفاقات خودشان تند پیش می‌روند. تلفن‌هایمان راحت به جواب می‌رسد و گزارش هایمان زود سر و سامان می‌گیرد. این روزها تعدادشان خیلی کم است، اما مایه دلگرمی هستند. دیروز یکی از همین روزها بود، روزهایی که درست مثل روال عادی زندگی‌مان اغلب کم پیش می‌آیند و همین هم شیرین‌ترشان می‌کند. حالا برویم و ببینیم نتیجه این روز شیرین چه بوده و چقدر می‌تواند رضایت شما را جلب کند.
کد خبر: ۱۲۰۱۳۱۳

خب راستش را بخواهید خبرش را از قبل داشتیم، ولی خب دنبال بهانه انتشارش بودیم که اتفاق افتاد. محمد حمزه‌زاده از مدیران السابقون حوزه هنری خبر داده قرار است تقریظ جدید رهبر انقلاب بر کتاب «در کمین گل سرخ» به‌زودی منتشر شود. همین هم شد بهانه و دستاویز زینب مرتضایی‌فرد که برود سراغ اصل سوژه و کمی از این کتاب بگوید و سوژه دوست‌داشتنی‌اش که شهید علی صیاد شیرازی باشد. کتاب به قلم محسن مومنی نوشته شده آن هم سال‌ها قبل و در آن زندگینامه داستانی صیاد روایت شده است. توجه دارید که همین 21 فروردین که گذشت سالروز شهادت صیاد شیرازی هم بود.
حالا آن طرف قضیه را هم بگوییم که انتشار این تقریظ احتمالا بی‌مناسبت با 29 فروردین و روز ارتش هم نیست.
موضوع مهــم دیگـــر این که کمیسیون فرهنگی مجلس به ماجراها و حاشیه‌های فیلم سینمایی «رحمان 1400» ورود پیدا کرده تا حواشی مرتبط با آن را پیگیری کند و ببیند ماجرا از چه قرار است. دوستان گروه سینمایی هم در این روزی که البته گفتیم راحت و خوب گذشت، بارها با سید‌صادق طباطبایی‌نژاد، دبیر اول کمیسیون فرهنگی مجلس تماس گرفتند تا بالاخره او را پیدا کردند و نظرش را درباره سرنوشت این فیلم که فعلا در توقیف به سر می‌برد، جویا شدند، اما همین که به نتیجه رسیدند آن‌قدر خوب هست که بگوییم روز سختی نبوده. می‌توانید این گزارش را در صفحه 11 بخوانید.
عکسی را که از نماینده مجلس منتشر شد، دیدید؟ حتما می‌دانید کدام عکس منظورمان است، همان که جناب نماینده پایش را دراز کرده و با تلفن همراهش مشغول کار است. امروز همکارانمان سراغ این عکس و موارد مشابه دیگر رفته و بررسی کرده‌اند مرز اخلاقی برای انتشار چنین عکس‌هایی چیست و کجاست. بروید صفحه 10 و این مطلب جذاب را بخوانید.
و اما در صفحه 12 امروز می‌توانید رویدادهای سینمایی جهان را به انتخاب، ترجمه و تحلیل کیکاووس زیاری بخوانید و ببینید روی پرده نقره‌ای در جهان چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها