مردم تهران پس از اقامه نماز جمعه در تظاهراتی خشم و نفرت خود را از اقدام ننگین آمریکا در تروریستی نامیدن سپاه فریاد کردند.
کد خبر: ۱۲۰۰۶۱۰

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، این مراسم از همه درهای دانشگاه تهران به سمت میدان انقلاب برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، آیت‌ا... موحدی‌کرمانی، خطیب نماز جمعه تهران هم با لباس سپاه در این مراسم عبادی - سیاسی حاضر شد و به ایراد خطبه و اقامه نماز پرداخت.
وی در بخشی از خطبه‌های نماز جمعه گفت: بسیاری از کشورهای دنیا این اقدام آمریکا را زیر سؤال بردند و معتقدند این حرکت ترامپ، خاورمیانه را با مشکل دچار خواهد کرد و تحلیلگران آمریکایی نیز بر این باورند که این تصمیم رئیس‌جمهور آمریکا موقعیت نیروهای آمریکایی در منطقه را با خطرات جدی مواجه خواهد کرد.
امیر کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش هم در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران با بیان این‌که آمریکایی‌ها با اقدام خود علیه سپاه خودزنی کردند، اظهار کرد: آنها با این کار، امنیت نیروهای خودشان در اقصی‌نقاط عالم به‌خصوص نیروهای سنتکام را برای همیشه از بین بردند. وی افزود: آمریکا، اسرائیل و ائتلاف عربی و عبری که تصمیم گرفتید سپاه پاسداران ما را جزو گروه‌های تروریستی قرار بدهید، بدانید خیلی حماقت کردید. دست ارتش در دست سپاه و ولی معظّم فقیه و مردم است و دست خدا هم بالای همه دست‌هاست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها