از آن روزهای شلوغ و شیرین بود. گروه فرهنگی پر از رفت و آمد و هیجان و تکاپو بود و سعی می‌کردیم سوژه‌های خوب و جذابی برای امروزتان تدارک ببینیم. خلاصه که نتیجه تلاش ما شد همین چهار صفحه‌ای که مثل همه روزهای غیرتعطیل تقدیم می‌کنیم. امروز صابر محمدی پایش را کرده توی کفش اسرائیل، ساناز قنبری رفته سراغ روز ملی فناوری هسته‌ای، محمدرضا کائینی یک گفت‌وگوی مفصل درباره یکی از نوابغ حوزه علمیه با شاگرد قدیمی‌اش انجام داده است.
کد خبر: ۱۲۰۰۱۸۹

محمدصادق علیزاده دبیر گروه فرهنگ و هنر هم امروز رفته سراغ موکب‌هایی که در ایامی خاص از سال میزبان زائران اربعین هستند و حالا شده خادم هموطنان سیل زده. می توانید آنچه این روزها در موکب ها می گذرد، را در این گزارش بخوانید.
صابر محمدی را که می‌شناسید. عشق‌عکس است و محال است عکس خوبی در رسانه‌ها منتشر شود و توجهش را جلب نکند. بارها هم سراغ این عکس‌ها رفته و درباره شان تحلیل نوشته است. او روز گذشته هم بعد از مشورت با دبیر و اعضای گروه پایش را کرد تو کفش اسرائیل و تصاویری را که عکاسان رسانه‌های مختلف جهان از انتخابات این رژیم و آنها را نشانه‌شناسی کرده است. بالاخره این موضوع که عکاسان جهان این انتخابات را که هنوز هم برخی کشورها از جمله ایران، برگزارکننده‌اش را به رسمیت نمی‌شناسند، چگونه نگاه کرده‌اند می‌تواند جالب باشد. خلاصه که صفحه 10 امروز را بخوانید و ببینید محمدی چگونه عکس‌ها را انتخاب و تحلیل کرده و در لایه‌های پنهان آنها چه چیزهایی را شکار کرده است.
در صفحه 11 هم ساناز قنبری رفته سراغ علی دهکردی بازیگری که او را با بازی‌های خوبش در سریال‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی می‌شناسیم. این‌که چرا رفته سراغ دهکردی هم خودش داستانی دارد. به‌تازگی روز فناوری هسته‌ای را پشت سر گذاشتیم. این بازیگر سال‌ها پیش در فیلم سینمایی «چشم‌شیطان» ساخته بهروز افخمی بازی کرده بود و موضوع سریال هم مرتبط با فعالیت‌های هسته‌ای بود. در این گفت‌وگو قنبری درباره حال و هوای فیلم و اتفاقات آن زمان با دهکردی حرف زده و همچنین درباره موضوع مهم سینمای ملی حرف زده است.
و اما صفحه 12. اولین صفحه به نسبت تاریخمان در سال جدید، امروز تقدیمتان می‌شود و می‌توانید گفت‌وگوی محمدرضا کائینی با حجت‌الاسلام والمسلمین سیدنورالدین اشکوری را در این صفحه بخوانید. موضوع گفت‌وگو هم جذاب است و حتما دانستنش شما را به خواندن آن ترغیب خواهد کرد. حیات علمی و عملی شهید آیت‌ا... العظمی سیدمحمدباقر صدر موضوعی است که در این گفت‌وگوی موشکافانه مورد بررسی قرار گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها