خدا را شکر مصدومیتم به عمل جراحی نکشید

سهراب مرادی: با قدرت برمی‌گردم

سهراب مرادی و بازگشت به ایران. مصدومیت کمرش همه را نگران کرده بود. این‌که یکی از بهترین وزنه‌برداران ایران نتواند به المپیک برسد کمی آزار‌دهنده بود. از همان روزی که مشخص شد مرادی دیسک کمر دارد روند درمانی‌اش آغاز شد. در نتیجه کار به اینجا رسید که سهراب راهی آلمان شود تا بتواند مراحل درمانی‌اش را در این کشور سپری کند. او روز گذشته و پس از بازگشت به ایران به دیدار رضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک رفت تا گزارشی از آنچه در آلمان اتفاق افتاده را به گوش رئیس این کمیته برساند.
کد خبر: ۱۱۹۹۷۴۹

سهراب اوضاع چطور است؟ سرانجام به ایران برگشتی.
خدا را شکر می‌کنم. یک دوره تکمیلی درمانی بود که باید زیر نظر متخصصان مجرب آلمانی طی می‌کردم. پیگیری‌های رئیس کمیته المپیک باعث شد این سفر انجام شود.
الان دوره‌ات تکمیل شد؟
دوره به پایان رسیده است و باید یک دوره دیگر را هم در تهران سپری کنم. خدا را شکر همه چیز خوب بود.
خیلی‌ها نگران مصدومیت تو بودند. با این شرایط فکر می‌کنی چه زمانی بتوانی به شرایط طبیعی برگردی؟
روز گذشته گزارش مختصری از روند درمانی خودم را به صالحی امیری دادم. خوشبختانه پس از آزمایشات لازم زیر نظر دکتر امینی، پزشک متخصص و مجرب ایرانی در آلمان روند بهبودی‌ام به‌خوبی پیش رفت و حال بدون جراحی به بهبودی نسبی رسیده‌‌ام. درباره بازگشت هم عجله نمی‌کنم تا شرایط به حد نرمال برسد.
المپیک و ...
ان‌شاءا... تمام تلاش خودم را می‌کنم تا بتوانم به رقابت‌های المپیک برسم. باید دید چه اتفاقی می‌افتد، اما نهایت تلاشم را می‌کنم تا با قدرت برگردم.

مرتضی رضایی

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها