ما که روز آخر انتشار روزنامه در سال 97 گفتیم سال نو پیشاپیش مبارک، حالا در سال تازه و اولین روزنامه سال 98 برگشته‌ایم و می‌گوییم امیدواریم بهترین‌ها برایتان رخ دهد و امسال همه در کنار هم روزگار خوبی را تجربه کنیم. این اولین شماره امسال کلی سوژه جذاب دارد که فکر کردن به آنها و پیدا کردنشان از نیمه‌های تعطیلات شروع شده و اعضای گروه فرهنگی در روزهای تعطیلشان هم مشغول تبادل نظر درباره آنها بوده‌اند. حالا برویم سراغ توضیح این‌که ماجرای این چهار صفحه فرهنگی دوست داشتنی که دلمان در ایام تعطیلات حسابی برایش تنگ شده بود، از چه قرار بوده و سوژه‌هایمان چیست؟
کد خبر: ۱۱۹۹۳۹۵

از همین صفحه اول شروع کنیم. علی رستگار خبرنگار سینمایی‌مان را که می‌شناسید. همان خبرنگاری که در ایام جشنواره فیلم فجر هر روز برایتان نقد فیلم‌ها را می‌نوشت و برخی خوانندگان هم تماس می‌گرفتند و از زحمتش تشکر می‌کردند. او امروز رفته سراغ هنرمند تازه درگذشته زنده یاد جمشید مشایخی و نقش‌های ماندگار، نکات و ظرایفی را از تکیه‌کلام‌ها گرفته و اظهارنظرهای جنجالی و حاشیه‌های این هنرمند را بررسی کرده است. از همین جا، هم به شما و هم خانواده مشایخی درگذشت استاد را تسلیت می‌گوییم و در این مطلب یاد مشایخی فقید را گرامی می‌داریم.
درست است که سال تازه شروع شد و همه شاد بودیم از آمدن یک بهار و نوروز دیگر، اما باران که این همه در زمستان منتظر باریدنش بودیم، وقت بدی را برای آمدن انتخاب کرد و شد سیلی که زندگی بسیاری از هموطنان‌مان را دچار آسیب کرد. آنقدر که خیلی‌هامان از دیدن برخی تصاویر گریه کرده و در حد توانمان هم کمک کردیم. آذر مهاجر همان خبرنگار تخصصی کاغذمان امروز رفته سراغ رمان‌های یوسف قوجق، نویسنده‌ای که اهل استان گلستان است و نظر او درباره سیلی که بخش‌هایی از این استان را دچار مشکلات عمده‌ای کرد، بررسی کرده است. ضمن اینکه به رمان بلند نادر ابراهیمی درباره ترکمن صحرا نیز پرداخته است. این مطلب را در صفحه 10 بخوانید و البته ورق بزنید بروید صفحه 12 تا مطلب میثم اسماعیلی را هم بخوانید. او رفته سراغ عکاس‌هایی که حتی در تعطیلات عید هم دست از کار نکشیدند و تصاویری از سیل را ثبت و منتشر کردند. او با این عکاس‌ها درباره دشواری کارشان و همچنین لحظه‌هایی که ثبت کردند حرف زده است.
خب... ماند صفحه 11. محمدصادق علیزاده دبیر گروه فرهنگی رفته سراغ این موضوع که در ایام تعطیلات امسال که از سال‌های قبل هم بیشتر بود، در سینماها چه خبر بوده است.چه فیلم‌هایی کار و بارشان سکه بوده و فروش کرده‌اند و چه فیلم‌هایی نتوانسته‌اند آنطور که باید گیشه را در تسخیر خود درآورند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها