مشاور معاون امور استان‌های صدا و سیما گفت: واحدهای شعر و موسیقی مراکز استان ها در رسانه ملی تدارک ویژه‌ای برای نوروز 98 دیده‌اند که شامل آثار گوناگون موسیقایی از جمله آلبومی با 14 زبان و گویش متنوع است.
کد خبر: ۱۱۹۷۸۱۹



به گزارش روابط‌عمومی معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیما، سید حمیدرضا حسینی با اشاره به برنامه‌ریزی گسترده شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی مراکز استانی رسانه ملی، برای ایام نوروز 98 اظهار کرد: واحد هماهنگی موسیقی و سرود مراکز که برای چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی مجموعه‌ای شامل 37 نماآهنگ و 162 سرود را از تولیدات مراکز تهیه کرد، اکنون با گلچینی از تولیدات موسیقایی، در قالب‌های موسیقی - سرود - کلیپ و نماآهنگ آلبومی رنگارنگ را با مضامین و ساختارهای مختلف برای نوروز و نخستین سال از دهه پنجم انقلاب اسلامی تهیه کرده که طی هفته جاری در اختیار شبکه‌های استانی، سراسری و فضای مجازی قرار می‌گیرد.
وی افزود: این مجموعه شامل 20 قطعه موسیقی بی‌کلام، 65 سرود و 12 کلاکت نماآهنگ است که استعدادهای نوظهور در کنار بهترین هنرمندان و اساتید شعر و موسیقی استان‌ها برای آفرینش آن همکاری کرده اند .
مشاور معاون امور استان‌های صدا و سیما در امور هماهنگی موسیقی و سرود مراکز خاطرنشان کرد: با تدارک مقدمات لازم در نخستین روز سال جدید و با اعلام عنوان «شعار سال 1398» نسبت به سرودن اشعار مناسب اقدام ‌شده و با اجرای خوانندگان، آثار ویژه «شعار سال» تولید می‌شود .
حسینی افزود: هم‌اکنون 33 مرکز استانی مشغول تدوین ‌نماآهنگ های «بهار مهربانی» برای نوروز 1398 هستند؛ سال گذشته نیز مجموعه 33 نماآهنگ در آلبومی با نام «قاصد بهار» برای پخش از شبکه‌های سیما تهیه شد و جذابیت‌های گردشگری، ظرفیت‌های سیاحتی، اماکن زیارتی و روحیه بهاری مردم شریف ایران را به زیبایی به نمایش گذاشت.
همچنین در دیدار اکبر بهنام‌جو، استاندار اردبیل و علی ملااحمدی مدیرکل صداوسیمای مرکز نامه درخواست میزبانی جشنواره تولیدات مرکز تقدیم دکتردارابی معاون امور استان‌ها شد. به گزارش روابط‌عمومی معاونت امور استان‌ها، در این دیدار دارابی ضمن تشکر از مسؤولان استان به‌خصوص استاندار اردبیل آمادگی معاونت امور استان‌ها را برای برگزاری باشکوه جشنواره بیست و سوم اعلام کرد. دراین دیدار تولید وساخت سریال تاریخی درباره دوره صفویه وافزایش همکاری های صداوسیما واستانداری اردبیل هم گفت‌وگو شد. بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز درشهریور٩٨بامیزبانی استانداری خراسان شمالی دربجنورد برگزارخواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها