همانطور که می دانید مادرید پایتخت اسپانیا می باشد و سالانه گردشگران زیادی چه داخلی و چه خارجی ازسراسردنیا ازاین شهر زیبا بازدید می کنند.اسپانیا دارای فرهنگ و آشپزی بسیارغنی می باشد.
کد خبر: ۱۱۹۷۴۵۲

بهترین سوغاتی های مادرید در تور اسپانیا

یکی از دغدغه هایی که هنگام مسافرت با ان درگیر هستیم خرید سوغاتی است.اگر تور اسپانیا را برای سفر خود انتخاب کردید دیگر نگران سوغاتی نباشید.

در این مقاله سعی شده است تا بهترین سوغاتی های شهر مادرید معرفی شود تاهنگام سفر به این کشور زیبا نگران خرید سوغاتی نباشید.

بادبزن دستی

فرهنگ اسپانیایی به وضوح در شهر مادرید مشخص است.بادبزن یکی از سمبل های این کشور است.شما حتما این بادبزن های رنگی و زیبا را در فستیوال های مختلف و رقص ها دیده اید و با آن تا حدودی آشنایی دارید.

بادبزن ها بخشی از فرهنگ غنی این کشور و شهر مادرید است.اگر به فروشگاه های مادرید بروید حتما می توانید این بادبزن ها که در طرح ها و رنگ های متنوع موجود است را بخرید.

این بادبزن ها درطرح های کلاسیک و سنتی،چوبی و پلاستیکی در فروشگاه ها ارائه می شود.اگر علاقه به خرید سوغاتی نمادین دارید،بهترین گزینه برای شما بادبزن است که هم به منظور تزئینی و دکور و هم برای استفاده کارایی دارد.

تور اسپانیا یکی از مهیج ترین تورها برای شما خواهد بود که دارای جاذبه ها و سوغاتی های بی نظیری می باشد.

محصولات لا ویولتا | La Violeta

درمرکز این شهر فروشگاه شیرینی فروشی مشهوری واقع شده است.این فروشگاه با نام لاویولتا شناخته می شود.محصولات مخنلفی در این فروشگاه وجود دارد که مردم محلی نیز به دلیل رضایت از محصولات برای خرید هدیه به ان جا مراجعه می کنند.

همه اقلام در بسته بندی های شکیلی قرارگرفته اند که ازمعروف ترین و بهترین آن ها در تور اسپانیا می توان به شکلات بنفش اشاره کرد.بسته بندی ها و قیمت های متفاوت در این فروشگاه به چشم می خورد.اگر برای خرید سوعاتی به مغازه بروید هرگز دست خالی بازنخواهید گشت و هرآن چه را که به دنبالش هستید در فروشگاه پیدا خواهید کرد.

صندل

صندلی های تابستانی اسپانیا بسیار معروف می باشد که به طور سنتی و دستی و از جنس کنف ساخته می شوند.این صندل ها در طرح ها و رنگ های گوناگون ارائه می شود.

قبل ها این صندل مخصوص افراد کارگر جامعه و طبقه ی پایین محسوب می شده است.اما با گذشت زمان و در اواسط قرن بیستم،این صندل در میان جوانان از محبوبیت خاصی برخوردار شد و به نوعی یک مد به حساب آمد.

امروزه در تور اسپانیا یکی از بهترین سوغاتی ها همین صندل ها است که با قیمت خوب می توان مدل های مختلفی از این صندل سبک را خریداری کرد.فروشگاه هرنانز شهرت زیادی به دلیل ارائه ی صندل های با کیفیت دارد که همیشه صف های طولانی در درب ورودی آن وجود دارد.

لباس فلامنکو | Flamenco Wear

طرفداران موسیقی حتما با نام فلامنکو آشنایی دارند.در حقیقت سبکی ازرقص و آواز و موسیقی اسپانیا است.این سبک با گذشت زمان و تحت تاثیر قرار گرفتن فرهنگ های گوناگون شکلی جدید به خود گرفته و همان است که امروزه با آن آشنایی دارید.

یکی از جذابیت های فرهنگ اسپانیا،رقص فلامنکو می باشد که این رقص لباس های مخصوص و زیبایی دارد.این لباس طرح ها و رنگ های متنوعی که زیبایی خاصی را به رقصیدن می بخشد.

این لباس ها دارای رنگ های شاد و تند می باشند که دامن پرچینی داشته و می توانند بهترین گزینه برای سوغاتی در تور اسپانیا باشد.با خرید این لباس های زیبا برای خود و عزیزانتان همیشه خاطرات تور اسپانیا را زنده خواهید کرد.شما می توانید علاوه بر لباس کفش فلامنکو را نیز تهیه کنید که اکثرا دارای پاشنه های چوبی بوده و در طرحها و رنگ های متنوع در بازار موجود است.

شال مانیلا | Manila Shawl

روسری سه گوش و بزرگی که در رقص فلامنکو نیز استفاده می شود،شال مانیلا گفته می شود.این شال به قدری در میان مردم جاافتاده است که امروزه افراد بسیاری از آن استفاده می کنند.زنان مادریدی طرح های سنتی و زیبای این شال ها را در فستیوال های محلی استفاده می کنند و آن را بر روی شانه هایشان قرار می دهند.جنس آن ازابریشم می باشد و سوغاتی بسیار زیبا با طرح های شاد مثل گل و یا پرنده در تور اسپانیا به حساب می آید.چون ما در کشوری اسلامی زندگی می کنیم،این شال علاوه بر جنبه ی زیبایی و تزئینی اش،برای ما کاربرد نیز دارد.

کلاه مردانه

در فصل گرما مخصوصا تابستان،با سفر به تور اسپانیا متوجه خواهید شد که وجه مشترک لباس آقایان کلاه های تابستانی می باشد.این کلاه ها در زمان های قدیم بخشی از پوشش همه ی مردان بوده است اما امروزه این کلاه ها را به ندرت بر سر افراد زیر 50 سال می توان دید.اما قطعا در تور اسپانیا و در شهر مادرید پیرمردهای بسیاری را که این کلاه را برسردارند و قدم می زنند،خواهید دید.شما می توانید برای پدربزرگ هایتان و یا افراد دیگر ازاین کلاه های زیبا خریداری کنید و سوغاتی زیبای اسپانیا را به آن ها هدیه دهید.یکی از قدیمی ترین فروشگاه ها لافاووریتا در مادرید می باشد که از سال 1894 به صورت خانوادگی در این زمینه مشغول می باشد وانواع کلاه ها در این فروشگاه پیدا می شود.

تیشرت فوتبالی

اسپانیا در زمینه ی فوتبال از شهرت خاصی برخوردار است و اگر اهل فوتبال باشید این قضیه برایتان جذاب خواهد بود.در شهر مادرید 2تیم مشهور و معتبر وجود دارند که ان دو تیم رئال مادرید و اتلتیکو مادرید می باشند.در سراسر مادرید فروشگاه های رسمی این تیم ها وجود دارند که تمامی اقلام ورزشی اعم از لباس این تیم ها،توپ و... را می توان از آن جا خریداری کرد.بنابراین خرید لباس های ورزشی این تیم ها می تواند بهترین سوغاتی مخصوصا برای آقایان در تور اسپانیا باشد.اگر درآشنایان خود افرادی هستند که طرفدار این2تیم می باشند،این سوغاتی بهترین گزینه برای آن ها است.

آژانس مسافرتی سام سیر، در زمینه ویزای توریستی شنگن و خرید بلیط هواپیما خارجی از طریق سفارت ایتالیا در تهران و برگزاری تورهای انفرادی و گروهی به هر مقصدی در اروپا و حوزه شنگن، سوابق درخشان و نظرات مثبت مسافران این مسیر که با این آژانس افتخار همراهی را داده اند، را دارا می باشد و با داشتن کادر حرفه ای و مجرب و مطلع در این زمینه و خرید بلیط هواپیما خارجی می تواند بهترین خدمات ویزای اروپا، ویزای شنگن، تور اروپا، تور ایتالیا، تور فرانسه، تور پاریس و خرید بلیط هواپیما خارجی... را به شما در کمترین زمان ممکن ارائه بدهد.

سرامیک

کشور اسپانیا در داشتن سرامیک های باکیفیت درسراسر دنیا معروف می باشد و پایتخت این کشور نیز مرغوب ترین سرامیک ها را عرضه می کند.یکی از بهترین سوغاتی هایی که می توانید به همراه داشته باشید،بی شک ظروف سرامیکی می باشد.فروشگاه های بسیاری درمادرید این سرامیک ها را به فروش می رسانند که مهم ترین و معروف ترین آن ها،سرامیکا کانتارو و آنتیگوآ کاسا تالاورا می باشند که لوکیشن آن ها دقیقا در پشت خیابان گریان ویا که خیابانی توریستی می باشد،قرار دارد.در این 2فروشگاه می توانید انواع ظروف سرامیکی مثل بشقاب و گلدان های تزئینی را خریداری کنید و در تور اسپانیا بهترین سوغاتی را به همراه بیاورید.

منبع: تور اسپانیا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها