تهیه‌کننده سریال «از یادها رفته» از تدوین این سریال و نگارش یک سریال جدید خبر داد.
کد خبر: ۱۱۹۷۴۲۴

علی‌اکبر تحویلیان در گفت‌وگو با ایسنا درباره سریال از یادها رفته به کارگردانی بهرام بهرامیان بیان کرد: این سریال در مرحله تدوین قرار دارد و علی علوی صداگذاری سریال را انجام می‌دهد.
او درباره زمان پخش از یادها رفته از تلویزیون گفت: این سریال به احتمال زیاد امسال از تلویزیون پخش نخواهد شد و ممکن است ماه رمضان سال آینده یا زمانی دیگر روی آنتن برود. همچنین این سریال که قرار بود از شبکه پنج سیما پخش شود، به احتمال زیاد به شبکه یک منتقل خواهد شد؛ زیرا سیمافیلم این سریال‌ها را تولید می‌کند، بنابراین وضعیت برنامه‌ها را سیاست هر شبکه مشخص خواهد کرد. حسین یاری، حسین پاکدل، هلیا امامی، میترا حجار، پوریا پورسرخ، بیتا فرهی، کامران تفتی، لیلا بلوکات، سیما تیرانداز، مهدی سلوکی، رضا یزدانی، رسول نجفیان، علیرام نورایی، حبیب دهقان‌نسب و مهرداد ضیایی از بازیگران این سریال تلویزیونی هستند.
سریال از یادها رفته یک ملودرام تاریخی است که در ۵۰ قسمت ساخته می‌شود و داستان آن به زندگی دختری جوان در سال ۱۳۱۹ می‌پردازد که به دلیل نداشتن شناخت از وضعیت کشور و آداب و رسوم، دچار بحران شدیدی می‌شود؛ اما با کشف حقیقت سنت‌ها و رفتارها به آرامش و زندگی مشترک می‌رسد.
همچنین تحویلیان با اشاره به نگارش یک سریال جدید که تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارد، اظهار کرد: نگارش سریالی به نام «سرنوشت» به پایان رسیده و مقدمات کاری آن مشخص شده است. این سریال قرار است به کارگردانی محمدرضا خردمندان در دو یا سه فاز برای شبکه دوی سیما تولید شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها