شهیندخت مولاوردی در نامه‌ای خطاب به رئیس‌جمهور، استعفای خود را از دستیاری رئیس‌جمهور در امور حقوق شهروندی به دلیل قانون منع به کارگیری بازنشستگان اعلام کرد.
کد خبر: ۱۱۹۷۳۲۱

وی پس از انتشار استعفانامه خود در فضای مجازی، نامه موافقت حسن روحانی با استعفایش را هم منتشر کرد که این نامه به دلیل نداشتن سلام و ساختار مرسوم نامه‌های اداری، در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفت. علاوه بر مولاوردی، حسن روحانی با استعفای مسیح مهاجری از نمایندگی رئیس‌جمهور در دانشگاه مذاهب اسلامی، علی یونسی از سمت دستیاری رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌ها و اکبر ترکان از مشاور رئیس‌جمهور در احیای بافت‌های فرسوده موافقت کرد.
به گزارش ایسنا، محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس‌جمهور نیز با استعفای سیدرضا اکرمی از سمت مشاور رئیس دفتر رئیس‌جمهور، علی جنتی از سمت مشاور رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور، بهمن حسین‌پور از سمت معاونت تشریفات دفتر رئیس‌جمهور، محسن محبی از سمت ریاست مرکز امور حقوقی بین‌المللی ریاست‌جمهوری، فریدون وردی‌نژاد از سمت مشاور رسانه‌ای رئیس دفتر رئیس‌جمهور و خلیل معظم‌زاده از سمت معاونت پشتیبانی و منابع انسانی نهاد ریاست جمهوری موافقت کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها