تاریخ اکران عمومی دومین قسمت «مربی فضایی» معلوم شد. این اکشن علمی - تخیلی و نوجوانانه در حالی تاریخ نمایش عمومی خود را پیدا کرد، که هنوز زمانی برای شروع کار فیلمبرداری آن اعلام نشده است!
کد خبر: ۱۱۹۶۱۹۳

کمپانی برادران وارنر 16 جولای سال 2021 را به عنوان زمان اکران عمومی فیلم پرسروصدای خود تعیین کرده است. رایان کوگلر خشنود از موفقیت کلان مالی و انتقادی «بلک پنتر/ پلنگ سیاه» خود، کارگردانی مربای فضایی 2 را به عهده دارد.
له بورن جیمز، بسکتبالیست معروف دنیای ورزش، نقش مقابل باگزبانی را در این اکشن ماجراجویانه بازی می‌کند. از سال 1996 که قسمت اول فیلم با استقبال تماشاگران روبه‌رو شد، بحث تولید قسمت‌های بعدی مربای فضایی ادامه داشته است. اطلاعی از داستان دومین قسمت نیست. اما می‌توان حدس زد جیمز با یاری گروهی از شخصیت‌های کارتونی محبوب کمپانی برادران وارنر، به مقابله با موجودات بیگانه فضایی می‌روند. این مقابله، البته یک مسابقه پرهیجان بسکتبال خواهد بود.
مایکل جردن که در دهه 90 میلادی از ستارگان سرشناس دنیای ورزش بود، در سال 1996 نقش اصلی قسمت اول را بازی کرد. او در داستان فیلم به یاری باگزبانی و دوستان کارتونی اش آمد تا مسابقه‌ای هیجان‌انگیز را با نیروهای مهاجم بیگانه فضایی ترتیب
دهد. او در قسمت دوم فیلم جای خود را به جیمز داده است و به این ترتیب، نقشی در قسمت تازه فیلم نخواهد داشت. از داخل کمپانی برادران وارنر خبر می‌رسد کلید فیلمبرداری مربای فضایی 2، احتمالا بهار سال 2020 زده می‌شود. /اسکرین اینترنشنال

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها