دام سیاه برای دختر 15 ساله

دو پسر جوان که بعد از آشنایی با دختر 15 ساله در اینستاگرام او را ربوده و با انتقال به ویلای فشم مورد آزار و اذیت قرارداده بودند، بازداشت شدند. متهمان با تهیه فیلم سیاه از شاکی، از او 30 میلیون تومان اخاذی کردند.
کد خبر: ۱۱۹۵۷۹۴

به گزارش جام‌جم، روزهای پایانی آبان امسال دختر نوجوانی با حضور در دادسرای جنایی تهران از دو پسر جوان به اتهام آدمربایی، آزار و اذیت، تهیه فیلم سیاه و اخاذی 30 میلیون تومانی شکایت کرد. پس از این شکایت، با دستور قضایی پرونده برای تحقیقات بعدی به پلیس آگاهی ارسال شد.
شاکی به افسر تحقیق گفت: خانواده ام پولدار هستند و در شمال تهران زندگی می‌کنم.یک ماه و نیم پیش با پسر 20 ساله‌ای در اینستاگرام آشنا شدم او می‌گفت، در شرکت پدرش کار می‌کند و سفرهای خارجی زیادی رفته است. دوستی مان ادامه داشت تا این‌که او مرا دعوت کرد همراهش به ویلایشان در فشم بروم که دو هفته پیش به محل ملاقات با او رفتم.
وی افزود: پسر جوان همراه دوستش با خودروی بی‌ام‌و به آنجا آمده بودند. چهره او با عکس‌هایش متفاوت بود. کمی ترسیدم و نمی‌خواستم با آنها بروم که با چاقو مرا تهدید کرد و با زور و تهدید مرا ربوده و به ویلایی در فشم بردند. ابتدا کتکم زدند و بعد از آزار و اذیت من از صحنه شکنجه و آزار و اذیتم با گوشی فیلم گرفتند و ساعاتی بعد مرا سوار خودرو کرده و در محله‌ای رها کردند.
دختر 15 ساله ادامه داد: پسر شیطان‌صفت، روز بعد با من تماس گرفت و تهدید کرد اگر پول، دلار و طلا و سکه برایش نیاورم فیلم سیاه را در اینستاگرام منتشر می‌کند و من و خانواده‌ام را به دردسر می‌اندازد. به خاطر ترس دلار و طلایی که در خانه داشتم را به آنها دادم اما دست‌بردار نبودند و پول بیشتری می‌خواستند، به همین خاطر با خواهرم تماس گرفتم و ماجرا را برایش تعریف کردم و او خواست شکایت کنیم.
پس از این شکایت، تحقیقات در این باره آغاز شد تا این‌که چند روز پیش متهمان فراری دوباره با شاکی تماس گرفتند و خواستندکه برایشان پول بیاورد، در غیر این صورت فیلم را منتشر می‌کنند. ماموران با اطلاع از این ماجرا، از شاکی خواستند در محل ملاقات با متهمان حاضر شود و هنگامی که متهمان به آن محل آمدند، آنها را بازداشت کردند.
شهروز، متهم 20 ساله به افسر تحقیق گفت: من و دوستم کار درستی نداشتیم.
هدفمان اخاذی از دختران پولدار بود. در اینستاگرام شاکی را یافتیم. عکس‌هایی که از خودش گذاشته بود مربوط به خانه ویلایی و لباس‌های مارکدار و خودروی گرانقیمت بود. با او در اینستاگرام دوست شدم. اعتمادش را جلب کرده بودم تا به محل ملاقات بیاید. من و دوستم خودروی بی‌ام‌و را برای ساعتی اجاره کردیم و به محل قرار رفتیم که آن دختر آمد. او را به ویلای فشم که اجاره کرده بودیم، کشاندیم. در آنجا دختر نوجوان را مورد آزار و اذیت قرارداده و با گوشی از او فیلم سیاه گرفتیم. با تهدید به انتشار آن، 30 میلیون تومان اخاذی کردیم. وقتی می‌خواستیم دوباره اخاذی کنیم، دستگیر شدیم.
در ادامه همدستش، حرف‌های او را قبول کرد که متهمان برای تحقیقات بیشتر تحویل کارآگاهان پلیس آگاهی تهران شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها