نه که موضوع تازه‌ای باشد، اما وقتی یکی از خواننده‌های سرشناس آواز ایرانی به آن اشاره کرده است موضوع از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۹۵۷۶۵

همین چند روز پیش همکارمان خانم آذر مهاجر رد رشته یک هشتگ در صفحه شخصی محمد معتمدی، خواننده آواز ایرانی را در اینستاگرام گرفت تا ببیند سررشته به کجا ختم می‌شود، به نظر می‌رسد گمانه‌زنی‌های او تا حد زیادی درست بوده چرا که حالا خود محمد معتمدی هم گزارش جام‌جم را در پستی در صفحه شخصی‌اش منتشر کرده و پای آن نوشته است: «به امید خدا و با حمایت شما و به نام حق تا آخر پای پرونده این فساد و انحصار بزرگ خواهیم ایستاد.»
هشتگ‌ها همان‌هاست که بود. اما این‌بار واکنش هواداران این خواننده هم قابل توجه است. یکی از آنها از این خواننده تقدیر کرده که بدون ترس از به خطر افتادن جایگاهش قصد دارد با مافیای موسیقی بجنگد و دیگر مخاطبی هم به روزنامه جام‌جم خرده گرفته که حتما قصدش از انتشار این گزارش و پیگیری ماجرا چیز دیگری بوده است!
موضوع سلطان کنسرت نه به‌دلیل پیگیری رسانه‌ها و البته اشاره‌های گاه و بیگاه اهالی موسیقی که مدت‌هاست یکی از موضوعات مهم در عرصه موسیقی است. این ماجرا البته که ادامه دارد؛ چه تب و تاب آن کمی‌فروکش کند و چه رسانه‌ها و دیگر اهالی موسیقی پیگیر ماجرا شوند!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها