رئیس سازمان بهزیستی کشور درباره راه‌اندازی سامانه شفافیت سازمان بهزیستی گفت: موضوع شفافیت را در دستور کار قرار دادیم و تمامی قراردادها، موافقت‌نامه‌ها و تفاهم‌نامه‌هایی که اشخاص حقیقی و حقوقی با سازمان دارند، در 15 هزار مورد روی سامانه شفافیت بهزیستی بار‌گذاری شده است.
کد خبر: ۱۱۹۴۹۵۴

‌به گزارش جام‌جم، وحید قبادی دانا درباره اطلاعاتی که در سامانه مرتبط با شفافیت و‌ مبارزه با فساد سازمان بهزیستی بارگذاری شده است، افزود‌: بیش از 40 هزار مرکز مختلف سازمانی به تفکیک قابل جست‌وجو در این سامانه به نشانی ‌shafaf.behzisti.ir قابل مشاهده هستند و در آینده اطلاعات تمامی املاک سازمان با مشخصات کامل روی این سامانه قرار خواهند گرفت. وی درباره پرداخت الکترونیک مستمری مددجویان تحت پوشش نیز عنوان کرد: مستمری یک میلیون و 50 هزار مددجو ماهانه به حساب آنان واریز می‌شود. همچنین بسته‌های حمایتی که در گذشته به شکل سبد کالا به مددجویان تقدیم می‌شد، به صورت نقدی بر روی کارت مددجو واریز می‌شود که این کار بر عهده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و امیدواریم تا پایان سال این امر محقق شود.
رئیس سازمان بهزیستی درباره یکسان‌سازی مستمری مددجویان ادامه داد: پشت‌نوبتی‌های بهزیستی در تیر‌ امسال وارد چرخه دریافت مستمری شدند و تنها از محل هدفمندی یارانه‌ها مستمری دریافت می‌کنند .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها