مرد معتاد پس از بریدن گلوی مادر 80 ساله‌اش، وقتی نتوانست فرار کند خود را تسلیم ماموران کرد.
کد خبر: ۱۱۹۴۸۹۲

مرد جوان که به خودش آمد، مادرش غرق در خون کنار تخت افتاده بود. چاقو در گردنش فرو رفته بود، چاقویی که چند ساعت قبل در دستش بود و با آن مرغ پاک می‌کرد. کنار جسد مادر گریه کرد، چند بار صدایش کرد اما دیگر دیر شده بود . پیرزن غرق در خون روی زمین افتاده و جواب پسر را نمی‌داد. از خانه بیرون زد. بی‌هدف در خیابان راه می‌رفت.سرش را که بالا آورد، مقابل کلانتری بود. وارد کلانتری شد و به سربازی که جلوی در بود، گفت: «مادرم را کشتم.» سرباز سریع با افسر نگهبان تماس گرفت و موضوع را اطلاع داد.
مرد 37 ساله به داخل کلانتری منتقل و وقتی روبه‌روی افسر تحقیق نشست، اعتراف کرد که مادرش را در خانه با ضربه‌های چاقو کشته است.
با توجه به حساسیت ماجرا، موضوع به بازپرس کشیک قتل آبیک گزارش شد. بازپرس همراه تیم جنایی در خانه مرد جوان حاضر شده و با جسد زن 80 ساله در حالی که چاقویی در گردنش بود، روبه‌رو شدند.
متهم به قتل تحت بازجویی قرار گرفت و گفت: چند سال قبل به خاطر اعتیادی که داشتم از همسرم جدا شده و به خانه مادرم آمدم. خواهر و برادرانم هزینه زندگی مرا می‌دادند و همیشه سر این کارشان به من سرکوفت می‌زدند. روز حادثه خواهرم مرغ خرید و به خانه ما آورد. در حال پاک کردن مرغ به مادرم گفتم دیگر کسی حق ندارد به این خانه بیاید و به من سرکوفت بزند. او هم در جوابم گفت؛ آنها از تو بهتر هستند. این حرفش مرا عصبانی کرد. با چاقویی که در دستم بود به طرفش حمله کرده و دو ضربه به گردنش زدم. بعد از دومین ضربه چاقو در گردنش گیر کرد که همانطور رهایش کردم. وقتی به خودم آمدم، مادرم نفس نمی‌کشید. تصمیم به فرار گرفتم و از خانه بیرون رفتم. بعد از چند دقیقه دوباره بازگشتم تا جسد را بیرون ببرم. این کار هم بی‌فایده بود، همه می‌دانستند که در زمان قتل من در خانه بودم و خیلی زود به من شک می‌کردند. حدود ساعت 8 صبح تصمیم گرفتم خودم را تسلیم کنم. در خیابان راه افتادم تا به یک کلانتری رسیدم و ماجرا را اطلاع دادم.
پس از افشای این جنایت، شایعه‌ای درباره داعشی بودن قاتل منتشر شده بود که دادستان عمومی و انقلاب آبیک این موضوع را رد کرد و گفت: متهم سابقه اعتیاد دارد و به خاطر اختلافات خانوادگی مرتکب این جنایت شد. قطعا مصرف موادمخدر در ارتکاب این جنایت خشن و هولناک تاثیر داشته اما انگیزه، اختلاف بوده است. سعید احمدزاده در گفت‌وگو با جام‌جم ادامه داد: متهم به قتل مدعی شده ساعت 2 نیمه شب مادرش را کشته و بعد از ناکامی در فرار و انتقال جسد به بیرون از خانه، ساعت 8 صبح تسلیم شده است. وی افزود: تحقیقات بازپرس درباره اعترافات متهم به قتل ادامه دارد و او صحنه قتل را بازسازی خواهد کرد. مرد جوان در حال حاضر در زندان به سر می‌برد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها