تساوی کسل‌کننده بدون گل با نفت مسجد سلیمان در هفته 19 لیگ برتر و بازی نگران‌کننده پرسپولیس مقابل پدیده در جام حذفی، همه هواداران این تیم را در برابر این پرسش قرار داده که با این وضعیت آیا تکرار قهرمانی، ممکن است؟
کد خبر: ۱۱۹۴۸۷۸

پرسپولیس برانکو، بعد از باز شدن پنجره نقل و انتقالات و اضافه شدن خریدهای تازه، به شکلی باورنکردنی دچار افت شده است و هواداران قرمز دیگر از بازی تیم خود لذت نمی‌برند. گرچه موج نگران‌کننده مصدومیت‌ها، شمار زیادی از بازیکنان را در بازی با نفت مسجدسلیمان از فهرست خارج کرده بود؛ اما با این حال، پرسپولیس اصلا در این چند بازی اخیر مانند تیم همیشگی بازی نمی‌کرد.
تماشاگران سرخپوش امروز با این امید به ورزشگاه آزادی می‌روند که برد پرسپولیس را در پایان یک 90 دقیقه جذاب مقابل صنعت نفت آبادان تماشا کنند. البته باید اعتراف کرد که بازیکنان تکنیکی صنعت نفت، به هیچ عنوان از پیش باخته نیستند و برای یک بازی برابر به تهران آمده‌اند.
قلب خط دفاعی پرسپولیس دوباره با سیدجلال و شجاع خلیل‌زاده قدرت پیدا می‌کند و مهاجمان تیم باید پوست‌اندازی کنند تا امید را به اردوی قرمزها برگردانند. برد پرگل پرسپولیس برابر صنعت نفت آبادان می‌تواند هواداران را نسبت به این فصل لیگ قهرمانان آسیا هم امیدوار کند. پرسپولیس بعد از فصل رویایی گذشته که تا فینال پیش رفت، در اولین بازی این فصل باید سه‌شنبه هفته آینده در آزادی از پاختاکور ازبکستان میزبانی کند که در مرحله دوم پلی‌آف موفق شد النصر دبی را در امارات 2 بر یک شکست دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها