کد خبر: ۱۱۹۳۹۲۵

#دزفول _ سرعت‌گیر
خسروی از دزفول:
خیابان‌های دزفول پر شده از سرعت‌گیرهایی که به خودرو و شهروندان آسیب می‌زند.‌ متاسفانه به دلیل نبود علائم هشداردهنده این سرعت‌گیرها به‌خوبی قابل مشاهده نیست و مسافرانی که به دزفول می‌آیند دچار حادثه می‌شوند.

#جاده_ بروجرد
احمدی از بروجرد:
جاده‌ای که از اراک به سمت بروجرد کشیده شده، آسفالت نامناسبی دارد این درحالی است که مسؤولان عوارض تردد قابل‌توجهی از خودروها می‌گیرند.

#نمایشگر _اتوبوس
نادری از تهران:
تا مدتی پیش ایستگاه‌های اتوبوس شهر تهران به نمایشگرهایی مجهز بود که زمان رسیدن اتوبوس‌ها را به شهروندان اعلام می‌کرد. چرا مسؤولان اتوبوسرانی به خاموش شدن این نمایشگرها هیچ واکنشی نشان نمی‌دهند؟

#بیمارستان _تجهیزات
عباسی از بندرعباس:
مسؤولان وزارت بهداشت بارها اعلام کرده‌اند، مدیران بیمارستان‌ها نباید شهروندان را برای خرید دارو یا تجهیزات به خارج از بیمارستان بفرستند، اما این مساله جدی گرفته نمی‌شود و همراهان بیماران باید به دنبال دارو یا تجهیزات خارج از بیمارستان بگردند.

#خاک_ برداری
ناصری از تهران:
بیشتر محلات تهران شبیه کارگاه‌های ساختمانی شده است و افرادی که در زمینه ساخت و ساز فعالیت می‌کنند مقررات و ساعت مشخصی برای فعالیت ندارند و این بی‌نظمی مشکلات زیادی برای شهروندان ایجاد کرده است.

#حیاط _مدرسه
صبوری از تهران:
بسیاری از مدارس تهران شبیه آپارتمان است. چرا مسؤولان هنگام صدور مجوز برای مدارس به این مهم توجه نمی‌کنند تا دست‌کم مدارس حیاط مناسبی داشته باشد.

#صاحبخانه_انصاف
مقدم از تهران:
در چند سال اخیر صاحبخانه‌ها بدون هیچ حساب و کتابی کرایه خانه‌ها را افزایش می‌دهند، به نظر می‌رسد‌آنها می‌خواهند همه هزینه‌هایی را که سوءمدیریت و تورم به آنها تحمیل می کند از مستاجران بگیرند. این درحالی است که تا مدتی قبل صاحبخانه‌ها با مستاجران با انصاف رفتار می کردند و خیلی‌ها به مستاجران‌شان می‌گفتند تا صاحبخانه نشدید از پیش ما نروید.

info@jamejamonline.ir

روابط عمومی : ٢٢٢٦٢١٤٢

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها