رئیس موسسه هنری-رسانه‌ای اوج در آستانه پخش مستند «دریابست» از تلویزیون گفت: «دریابست» توانست قدرت حقیقی رسانه را تجلی بخشد و به تمام مستندسازان کشور و هنرمندان متعهد کشور اعلام می‌کنم که در هر نقطه از کشور، هر گرفتاری مردم را از جنس دریابست تولید کنند سازمان اوج تمام‌قد از آنان حمایت می‌کند.
کد خبر: ۱۱۹۳۵۵۳

به گزارش ایسنا، مراسم رونمایی از مستند سینمایی دریابست شامگاه شنبه (۲۷ بهمن) با حضور عادل پیغامی استاد دانشگاه، احسان محمد‌حسنی مسؤول سازمان هنری -رسانه‌ای اوج، سردار تنگسری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران و محمود شهبازی کارگردان مستند دریابست در شهر بندرعباس برگزار شد.
احسان محمدحسنی در این مراسم عنوان کرد: این همایش جرقه‌ای برای رخداد اتفاقات بزرگ‌تر در آینده خواهد بود. او قدرت رسانه را به شمشیری دو لبه تعبیر کرد و افزود: دریابست محصولی کاملا خودجوش است که به همت هنرمندان غیرتمند خطه خلیج فارس تولید شد و با ایجاد موجی در سطح کشور توانست از مشکلات مردم گره‌گشایی کند.
رئیس مؤسسه هنری-رسانه‌ای اوج تصریح کرد: مستند دریابست توانست حقایقی را که جمعی از مسؤولان تکذیب می‌کردند به اثبات رساند. محمدحسنی از مستند مربوط به وضعیت کارگران آلومینیوم المهدی به عنوان یکی دیگر از مستندهای جریان‌ساز و گره‌گشای جنوب کشور یاد کرد و ادامه داد: مستندی در خصوص گرفتاری‌های کارگران نیشکر هفت‌تپه نیز در حال ساخت است که رونمایی از آن گره‌گشا خواهد بود. او بی‌تدبیری و کامکاری برخی مدیران را عامل رسیدن وضعیت صید و صیادی به نقاط بحرانی دانست و اضافه کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره در کنار مردم بوده، برای حل مشکلات آنان تلاش کرده و ورود آن به مسأله صید ترال نیز رضایت مردمی را به همراه داشته است.
رئیس مؤسسه هنری- رسانه‌ای اوج خاطرنشان کرد: برخی مستندسازان کشور در حال به‌تصویر کشیدن جانفشانی‌های شهدای مدافع حرم در سوریه و عراق هستند.
محمدحسنی با اشاره به ظرفیت تولید سالانه 3000 مستند در کشور، افزود: در حال حاضر سالانه ۷۰۰ مستند در کشور تولید می‌شود که از این تعداد ۵۰ مورد مربوط به حوزه اجتماعی است. رئیس مؤسسه هنری-رسانه‌ای اوج تصریح کرد: لزوما با امکانات پیشرفته نمی‌توان فانوس جشنواره عمار را کسب کرد، بلکه با تولیدات کوتاه از طریق تلفن همراه نیز قابل دستیابی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها