تصویربرداری فصل اول و دوم ســــــــــــــریال «از سرنوشت» به صورت همزمان آغاز شد و کارگردانی این فصل‌ها به عهده محمدرضا خردمندان و علیرضا بذرافشان است.
کد خبر: ۱۱۹۳۴۹۴

به گزارش فارس، اولین مکان فیلمبرداری فصل اول این سریال در پرورشگاهی در جنوب تهران است و فصل دوم آن در خیابان‌های تهران تصویربرداری می‌شود.
مجید واشقانی، کامران تفتی، لیلا بلوکات، مریم کاظمی، فریبا نادری، علیرضا استادی، مهدی صبایی، مائده طهماسبی و علیرضا آرا از بازیگرانی هستند که در دو فصل این سریال به ایفای نقش می‌پردازند و به تناسب داستان بازیگران چهره دیگری نیز به این سریال اضافه خواهند شد.
همچنین گروه تولید به دنبال بازیگری برای جایگزینی امین تارخ هستند. راستین عزیزپور، امیررضا فرامرزی دو بازیگر نقش کودک در فصل اول هستند که دارا حیایی و کیسان دیباج ادامه نقش آنها را در سنین جوانی بازی می‌کنند. همچنین فاطیما بهارمست و مرضیه موسوی از بازیگران نوجوان این سریال هستند. این سریال ۵۰ قسمتی توسط جمعی از نویسندگان روح‌ا... صدیقی، سارا خسروآبادی و مسعود کرمی به نگارش درآمده است و برای گروه فیلم و سریال شبکه دوی سیما تولید خواهد شد. قصه از سرنوشت به تهیه‌کنندگی علی‌اکبر تحویلیان درباره سرنوشت دو کودک از سن کم تا جوانی است و زندگی آنها را در پرورشگاه نشان می‌دهد. محوریت این سریال امید بخشی و تلاش برای رسیدن به آمال و آرزوهاست. سریال از سرنوشت در سه فصل برای پخش از شبکه دوی سیما تهیه می‌شود. آخرین ساخته علیرضا بذرافشان با نام گسل روانه آنتن شبکه یک شده بود که اولین طنز سیاسی رسانه ملی محسوب می شد. این مجموعه تلویزیونی هنگام پخش نظر مخاطبـان را جلب کرد .
در ایـن مجموعه بیــژن امــــــکانیان نقش اصلی را به عهده داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها