با حکم محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «امیر عباس پرکنی» به عنوان رییس مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار منصوب شد.
کد خبر: ۱۱۹۳۰۸۳
رئیس مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار منصوب شد

به گزارش جام جم آنلاین از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در این حکم آمده است: جناب آقای پرکنی با عنایت به تعهد، تخصص و تجربه جنابعالی به موجب این حکم به سمت «رئیس مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار» منصوب می شوید.

پایبندی و رعایت اصول ایمنی و بهداشتی در محیط کار به منظور صیانت از نیروی کار و حفظ سرمایه انسانی ماهر و متخصص و همچنین نگهداری بهینه از امکانات و ماشین آلات از موضوعات مهم در چرخه تولید است.

حوادث ناشی از کار، نه تنها به نظام تولیدی کشور لطمه می زند، بلکه اثرات مخرب آن بر خانواده، فرد حادثه دیده و اجتماع چه از نظر اقتصادی و چه از نظر بار روانی غیر قابل انکار است.

در ادامه آمده است: حفظ و صیانت از نیروی کار مبتنی بر ضوابط و مقررات فصل چهارم قانون کار، مقاوله نامه ها و سایر مقررات ذیربط، برنامه ریزی اساسی در جهت کاهش حوادث ناشی از کار با مطمح نظر قراردادن ابعاد انسانی، اجتماعی و اقتصادی آن، تبیین علل و دلایل حادثه، سنجش ضریب تکرار، شدت و سایر مولفه های موثر آن، راهکارها و راه حل های تجربه شده آموزشی، فرهنگ سازی و نظارتی، بازنگری های بنیادین در نظامات آموزشی، پژوهشی و تحقیقاتی از طریق تعامل و همکاری با مراکز علمی و دانشگاهی و برنامه ریزی جهت تقویت و نهادینه سازی فرهنگ ایمنی و بهداشت کار برخی از اولویت های آن مرکز می باشد.
از درگاه خداوند منان، توفیق روزافزون جنابعالی در خدمتگزاری به نظام جمهوری اسلامی ایران و ملت شریف کشورمان را مسالت می نمایم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها