کد خبر: ۱۱۹۲۷۷۶
امید پرواز، رتبه اول فروش آنلاین بلیط هواپیمای داخلی و خارجی در منطقه جنوب کشور

برخی افراد برای سفر به فکر کاهش هزینه آن هستند. هزینه‌های سفر شامل هزینه بلیط رفت‌وبرگشت، هزینه اقامت، گردش و... می‌باشد. انتخاب بلیط مناسب می‌تواند در کاهش هزینه سفر بسیار تأثیرگذار باشد و ازآنجایی‌که با توجه به مزیت‌های هواپیما مسافران اکثراً این روش را برای سفر انتخاب می‌کنند و هزینه آن نسبت به قطار و اتوبوس بیشتر است، با یک حساب سرانگشتی و دقت در انتخاب بلیط به‌راحتی می‌توان نرخ بلیط هواپیما را حتی به‌اندازه بلیط اتوبوس کاهش داد.

بسیار برای ما پیش‌آمده که بلیطی خریداری کرده‌ایم و در وب‌سایتی دیگر بلیط را به‌خصوص برای قیمت بلیط هواپیما خارجی با قیمتی کمتر مشاهده کرده‌ایم برای جلوگیری از این اتفاق می‌توانید انواع کامل‌ترین اپلیکیشن‌های خرید بلیط هواپیما را بر روی تلفن همراه خود نصب‌کرده و از امکانات متنوع آن‌ها بهره ببرید.

برخی از این اپلیکیشن‌ها با امکان نمایش انواع پروازها، قیمت آن‌ها و فیلتر کردن گزینه‌های موردنظرتان می‌تواند امکان مقایسه دقیق و انتخاب را به شما بدهد و هنگام یافتن بلیط موردنظر خود به‌راحتی و در کوتاه‌ترین زمان به‌صورت آنلاین می‌توانید آن را خریداری کنید. امید پرواز یکی از کامل‌ترین اپلیکیشن‌هایی است که امکاناتی نظیر مواردی که ذکر شد را در اختیار کاربران خود قرار داده است.



از سفر خود مطمئن نیستید؟
حتماً همه میدانیم که با خرید بلیط هواپیما و با لغو کردن یا استرداد آن متحمل ضرر خواهیم شد. این امر درصورتی‌که از زمان یا قطعی بودن سفر خود مطمئن نباشید می‌تواند در هزینه‌ها تأثیرگذار باشد.
با استفاده از اپلیکیشن امید پرواز می‌توانید به‌راحتی این مشکل را حل کنید. بدین‌صورت که پس از مقایسه و انتخاب، بلیط موردنظر خود را رزرو کرده و در صورت کنسل شدن و تغییر نظرتان آن را به‌راحتی استرداد دهید. در صورت وجود هرگونه مشکل می‌توانید از پشتیبانی شبانه‌روزی امید پرواز کمک بگیرید. به یاد داشته باشید بلیط‌های چارتر امکان لغو شدن ندارند.

راه‌های دیگر...

با کمک گرفتن از چندراه دیگر می‌توانید هزینه بلیط هواپیما خود را کاهش دهید.

برای مثال:
1. اگر از مقصد و زمان سفر خود مطمئن هستید و امکان کنسل شدن سفر خود را نمی‌دهید به‌راحتی می‌توانید بلیط‌های چارتر خریداری کنید. بلیط‌های چارتر برای افرادی که کودک همراه ندارند و امکان استرداد بلیط برایشان اهمیت ندارد بسیار گزینه مناسبی می‌تواند باشد. بلیط‌های چارتر از بلیط‌های سیستمی ارزان‌تر بوده اما هزینه بلیط کودکان به اندازه بزرگ‌سال محاسبه خواهد شد.
2. زمان سفر خود را در فصل‌های کم سفر قرار دهید. در این زمان قیمت بلیط‌های هواپیما بسیار کاهش می‌یابد.
3. حتی‌الامکان بلیط خود را برای روزهای وسط هفته خریداری کنید. روزهای وسط هفته به‌طور مثال سه‌شنبه و چهارشنبه برای خرید بلیط مناسب هستند چون معمولاً در این روزها به علت کم بودن مسافران قیمت بلیط کاهش می‌یابد.
4. بلیط‌های لحظه آخری برای سفرهای کاری و ناگهانی بسیار گزینه مناسبی هستند. این نوع بلیط‌ها برای کسانی که همیشه آماده سفر هستند نیز پیشنهاد می‌شود چون ممکن است تا زمان پرواز چند ساعت بیشتر باقی نمانده باشد اما در عوض هزینه بلیط شما بسیار کم خواهد شد.
درصورتی‌که قیمت بلیط هواپیما برای شما اهمیت دارد می‌توانید با در نظر گرفتن مواردی که ذکر شد، هزینه بلیط هواپیما و به دنبال آن هزینه سفر خود را کاهش دهید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها