رد کفش قاتل را لو داد!

رد کفش قاتل در صحنه قتل اعضای یک خانواده، راز این جنایت هولناک را فاش کرد.
کد خبر: ۱۱۹۲۵۳۲

به گزارش جام‌جم، عصر 24 بهمن امسال مردی با پلیس شهرستان خدابنده تماس گرفت و عنوان کرد؛ چند بار به خانه یکی از اقوامش که در شمال شهر زندگی می‌کنند رفته، اما کسی در را باز نمی‌کند. به همین خاطر به غیبت آنها مشکوک شده است.
آغاز تحقیقات
ماموران با هماهنگی قضایی وارد این خانه شده و با جسد زن 60 ساله مقابل در ورودی ساختمان و جسد شوهر 80ساله و پسر معلول 45 ساله او زیر کرسی رو‌به‌رو شدند. هرسه نفرشان با ضربه‌های جسم سخت به ناحیه سر کشته شده بودند و 12 ساعت از مرگ آنها می‌گذشت. با توجه به حساسیت پرونده، تیمی از ماموران اداره جرایم جنایی پلیس آگاهی استان زنجان نیز در کنار ماموران شهرستان خدابنده به تحقیقات ادامه دادند. ماموران در ادامه یک چوبدستی در چاه حیاط یافتند و زمانی که لکه‌های خون آن را بررسی کردند معلوم شد با گروه خونی مقتولان مطابقت دارد. در ورودی خانه ویلایی تخریب نشده بود و احتمال آشنا بودن قاتل وجود داشت.
سرنخ جنایت
همچنین رد کفش مردانه‌ای در آنجا به دست آمد. در این مرحله پنج نفر که از اقوام و آشنایان مقتولان بودند به عنوان مظنون بازداشت شدند، ‌اما معلوم شد رد کفش‌ها متعلق به آنها نیست و آزاد شدند. از سوی دیگر تحقیقات محلی نشان داد که این خانواده یک ماه قبل مستاجر 26 ساله معتادی داشته‌اند که او مجبور به ترک این خانه شده بود. این مرد سابقه سرقت و فروش موادمخدر داشت‌. پلیس در جست‌وجوی او بود تا این‌که بامداد 25 بهمن امسال وی در خانه روستایی دوستش بازداشت شد. در ادامه مشخص شد رد کفش به‌جا‌مانده در صحنه قتل متعلق به اوست.
اعترافات هولناک
سرهنگ کارآگاه جعفر رحمتی، رئیس پلیس آگاهی استان زنجان به جام‌جم گفت: متهم شیشه و هروئین مصرف می‌کند. یک ماه مستاجر مقتولان بود و به خاطر اعتیادش مجبور به ترک این خانه شد. آن شب چون جایی برای مصرف شیشه نداشت، از راه پشت‌بام وارد یکی از اتاق‌ها شد و تا صبح ماند. از سویی کینه‌ای هم از این خانواده به دل داشت. زن صاحبخانه صبح او را دید و خواست که خانه‌اش را ترک کند. متهم مدعی می‌شود که گنج قدیمی در انبار خانه آنهاست، اما زن حرفش را باور نکرده و از وی خواست بیرون برود.
وی افزود: در ادامه زن در مقابل در حیاط مورد حمله قرار گرفت و کشته شد. متهم بعد سراغ همسر و پسر او رفت و آنها را با همان چوبدستی در خواب به قتل رساند. قاتل چوبدستی رادر چاه حیاط انداخت و با برداشتن دو گونی برنج ده کیلویی از آنجا فرار کرد.
رحمتی با بیان این‌که قاتل معتاد به مصرف موادمخدر سنتی و صنعتی از جمله هروئین و شیشه است، افزود: این فرد به قصد کشتن اعضای این خانواده وارد منزل شده و هر سه نفر را در فاصله زمانی کمی به قتل رسانده و سپس محل را ترک کرده است.
تحقیقات تکمیلی از متهم با دستور بازپرس جنایی شهرستان خدابنده ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها