افسانه علمی تخیلی «خاطره» با بازی هیو جکمن وارد مرحله تولید می‌شود. مرد گرگ‌نمای مجموعه اکشن و کمیک استریپی «مردان ایکس»، در فیلم تازه‌اش در نقشی متفاوت ظاهر خواهد شد. لیزا جوی که مجموعه تلویزیونی «وست ورلد» او با موفقیت همراه شد، کارگردانی خاطره را به عهده دارد. او کار نگارش فیلمنامه این درام علمی -تخیلی را هم انجام داده است.
کد خبر: ۱۱۹۲۵۱۵

داستان فیلم در آینده‌ای نه‌چندان دور اتفاق می‌افتد. در این زمان، آب اقیانوس‌ها بالا آمده و بسیاری از نقاط شهر میامی را در بر گرفته است. این موضوع، اهالی شهر را وادار به اتخاذ تصمیماتی سخت کرده است. جکمن در قالب شخصیت نیک بانیستر یکی از همین مردم عادی است. او به کمک تکنولوژی وارد ضمیر ناخودآگاه مردم شده، تا به آنها در حل مشکلات‌شان کمک کند.
اما با ورود زنی مرموز (با بازی ربکا فرگوسن) به داستان، تمام مسائل به هم می‌ریزد و شرایط تازه‌ای حکمفرما می‌شود. برخورد او با نیک بانیستر، سرآغاز ماجراهایی است که هویت و حیات شهر را زیر سوال می‌برد. لیزا جوی از خاطره به عنوان پروژه رویایی خود اسم می‌برد که چندین سال است به دنبال ساخت آن است.
هیو جکمن استرالیایی تبار، اوایل دهه نود میلادی با بازی در نقش وولورین/ مرد گرگ نما در مردان ایکس، به صورت یکی از موفق ترین بازیگران روز سینما درآمد. او سال قبل با این شخصیت ابرقهرمان برای همیشه خداحافظی کرد و گفت به دنبال بازی در نقش ها و شخصیت های تازه است./ ددلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها