لی وانل کارگردانی می‌کند

«فرار» دوباره از نیویورک

نسخه دوباره‌سازی‌شده «فرار از نیویورک» را لی وانل کارگردانی می‌کند. کمپانی فوکس قرن بیستم این فیلمساز استرالیایی تبار را برای کارگردانی انتخاب کرده و قصد دارد از مکان‌های مختلف کشور استرالیا هم برای فیلمبرداری صحنه‌های آن استفاده کند. فیلمنامه نسخه تازه را خود وانل می‌نویسد. اما این فیلمنامه به نسخه اصلی فیلم که سال 1981 توسط جان کارپنتر ساخته شد، وفادار خواهد ماند.
کد خبر: ۱۱۹۲۰۳۷

داستان نسخه اصلی در آینده‌ای نزدیک (آن زمان در سال 1997!) اتفاق می‌افتاد و منهتن را به صورت شهری نشان می‌داد که تبدیل به یک زندان شده است. از این زندان به‌شدت مراقبت می‌شود و ضریب امنیتی آن بسیار بالاست. اما زمانی که رئیس‌جمهور وقت کشور به این شهر می‌رود، شورشی بزرگ آغاز می‌شود. ادامه داستان، مربوط به تلاشی است که برای نجات جان رئیس جمهور صورت می‌گیرد. نقش اصلی نسخه اصلی را کرت راسل بازی می‌کرد.
انتخاب وانل برای کارگردانی نسخه احیاشده و تازه فرار از نیویورک، به دنبال تلاش‌هایی است که رابرت رودریگوئز چند سال قبل برای ساخت این فیلم کرد. حتی نیل کراس خالق مجموعه پلیسی موفق «لوتر» شبکه بی.بی.سی با بازی ادریس البا، فیلمنامه‌ای هم برای رودریگوئز نوشت. اما به دلایلی که معلوم نیست، این نسخه هیچ‌گاه جلوی دوربین نرفت. فیلمی که لی وانل می‌سازد، هیچ ارتباطی به این نسخه بایگانی‌شده ندارد. این فیلمساز اعلام کرده نسخه او در عین وفادار‌بودن به نسخه اصلی، نگاهی امروزی به ماجراهای داستان دارد./ امپایر آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها