کد خبر: ۱۱۹۱۷۹۲

# خودرو_فرسوده
باقری از تهران:
چرا مسؤولان شهری و انتظامی فقط برای کاهش آلودگی هوا به معاینه فنی اکتفا کرده‌اند؟ چرا هیچ اقدام اساسی بابت جمع‌آوری خودرو و موتورسیکلت‌های فرسوده و دودزا صورت نمی‌گیرد؟

# بلیت_هواپیما
غروی از تبریز:
با وجود کاهش قیمت دلار و وعده‌های مسؤولان هوایی کشور راجع به کاهش قیمت بلیت هواپیما، هیچ اقدامی در این باره صورت نگرفت و بهای بلیت همچنان گران است.

# مترو_بدون توقف
جمعی از شهروندان:
تراکم در قطار و ایستگاه‌های خط یک متروی تهران به سمت تجریش در روز شنبه 10 آذر باعث کلافگی مسافران شد و جالب‌تر این‌که هر قطار در چند ایستگاه توقف نداشت و از آن عبور می‌کرد. با این اوضاع حمل و نقل عمومی مردم حق دارند از خودروی شخصی استفاده کنند.

# بسته_حمایت
میرمجیدی از کرج:
افرادی که بیمه اختیاری دارند مانند بقیه بیمه‌شدگان از امتیازات سازمان تامین اجتماعی برخوردار نیستند و حتی این بسته حمایتی نیز به آنان تعلق نگرفت.

# باتری_قلب
شیرعلی از امیدیه:
چند وقتی است در نوبت جراحی باتری قلب هستم که متاسفانه باتری مورد نظر در بیمارستان‌های دولتی موجود نیست و در بازار آزاد نیز به چند برابر قیمت عرضه می‌شود.

جوابیه

در پی درج پیامی در 23 آبان 1397 با عنوان «بیمارستان- طرح» مدیر کل روابط عمومی ناجا با ارسال نمابری اعلام کرد: برابر بازدید و بررسی‌های میدانی به عمل آمده از بیمارستان مهدیه که در محدوده داخلی طرح زوج و فرد قرار دارد، فاصله آن تا رینگ ضلع جنوبی (بزرگراه بعثت) جهت تغییر محل نصب دوربین‌های مبادی ورودی طرح یا غیرفعال کردن این دوربین‌ها زیاد است و عملا این اقدام به‌دلیل ایجاد حفره برای نفوذ به محدوده طرح زوج و فرد غیرممکن است. این در حالی است که تعیین محدوده‌های طرح ترافیک و زوج و فرد از وظایف و اختیارات شورای اسلامی شهر تهران است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها