منصوریان هم به برانکو باخت

بردهای اقتصادی پرسپولیس

پرسپولیس خسته و کم‌رمق، به بازی عقب افتاده هفته یازدهم خود مقابل ذوب آهن رسید و این بازی را هم مانند دیدارهای اخیر به شکلی اقتصادی به سود خود تمام کرد.
کد خبر: ۱۱۹۰۸۷۶

در حالی که علاوه بر پنجره‌های بسته نقل و انتقالات، محرومیت‌‌های‌ بدموقع هم به اندازه کافی برای هواداران کلافه‌کننده بود. ذوب آهن که از 3 مسابقه قبل، راه خود را از امید نمازی جدا کرده و آینده خود را به علیرضا منصوریان واگذار کرده بود، امید داشت ذوب‌آهن از این بازی روند موفقیت را آغاز کند. منصوریان در دو بازی قبلی تنها یک امتیاز گرفته بود و می‌خواست از این مسابقه با دست پر خارج شود؛ اما در این دیدار چیزی برای ارائه نداشت و بسیار ضعیف ظاهر شد تا مدیران ذوب‌آهن طرفی از تغییر پرسروصدای خود نبندند.
پرسپولیس بعد از آنکه فینال برگشت لیگ قهرمانان را در تهران برگزار کرد، باید خود را برای بازی‌‌های مداوم و بی‌وقفه آماده می‌کرد. دیدارهایی که یکی در میان، از برنامه بازیها جا مانده بود و شاگردان خسته برانکو از این 4 بازی پشت سر هم 10 امتیاز گرفتند تا نمره قبولی بگیرند.
آنها اگر بازی یکشنبه هفته آینده مقابل سپاهان را با برد یا مساوی پشت سر بگذارند، امیدوارانه گام به نیم‌فصل دوم می‌گذارند چون با باز شدن پنجره نقل و انتقالات و اضافه شدن خریدهای جدید، شکل عمومی و توان پرسپولیس تغییر می‌‌کند.
باز هم شجاع
در بازی دیروز که در حضور 22 هزار تماشاگر برگزار شد، شجاع خلیل‌زاده در دقیقه 15 گلزنی کرد، سپس پرسپولیس 75 دقیقه از این گل محافظت کرد تا باز هم شجاع خلیل‌زاده به داد برانکو برسد. ضربه سر شجاع و گل او در بازی مقابل ماشین‌‌سازی موجب شد 3 امتیاز حساس به حساب پرسپولیس واریز شود.
تعویض‌های زیر 20 سال
دست برانکو آنقدر خالی بود که برای تعویض‌ها باید به جوانان زیر 20 سال تیمش اتکا می‌کرد. در دقیقه 78 بازی دیروز محمدامین اسدی به جای علی علیپور به میدان آمد. اسدی هنوز 19 سال خود را تمام نکرده است.در دقیقه 85 سعید حسن‌پور به جای امید عالیشاه و در دقیقه 90 احسان حسینی به جای بشار رسن وارد زمین شدند. این دو بازیکن هم هر دو زیر 20 سال دارند.
اولین باخت به برانکو
علیرضا منصوریان تا پیش از این بازی 7 بار مقابل پرسپولیس قرار گرفته بود که 3 برد، 3 مساوی و یک باخت حاصل آن بود که آن یک شکست مقابل برانکو نبود؛ اما دیروز رکورد شکست‌ناپذیری علیرضا منصوریان مقابل برانکو هم شکسته شد.
بازی حساس یکشنبه
پرسپولیس برانکو حالا باید خود را آماده سفر به اصفهان کند. مسابقه‌ای که قرار است ساعت 16:10 روز یکشنبه هفته آینده در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار شود و تاثیر فراوانی در معرفی قهرمان نیم‌فصل دارد.
تمرین امروز
زمان برگزاری تمرین امروز تیم پرسپولیس مشخص شد. طبق برنامه‌ای که برانکو به کادر فنی داد، بازیکنان پرسپولیس از ساعت 11 و در ورزشگاه شهید کاظمی تمرینات خود را آغاز می‌کنند تا برای بازی یکشنبه هفته آینده آماده شوند.

تجلیل از سیدجلال

در ابتدای مسابقه دیروز، بازیکنان دو تیم تونلی برای سیدجلال حسینی تشکیل دادند و همراه با تماشاگران برای کاپیتان پرسپولیس دست زدند تا او با عبور از این تونل به کنار زمین برود. این تجلیل برای خداحافظی سیدجلال از بازی‌های ملی بود.

برانکو: رفتارشان شرم‌آور است؛ نمی‌خواهند پرسپولیس قهرمان شود

برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس با حالتی گرفته به کنفرانس مطبوعاتی بازی رفت و صحبتهایش را با جملاتی تند همراه کرد که این ناراحتی به خوبی لمس شود:
به بازیکنانم تبریک می‌گویم برای این برد ارزشمند و این 3 امتیاز مهم. همین طور به هواداران‌مان تبریک می‌گویم که دوباره با تشویق‌هایشان ما را به سمت برد هدایت کردند تا بتوانیم در انتهای نیم فصل اول، امتیازها را جمع کنیم.
به طور خاص به همه پرسپولیسی‌ها تبریک می‌گویم که بعد از فینال لیگ قهرمانان از ۴ بازی ۳ برد داشتیم. خیلی سخت بود که بعد از نایب قهرمانی و از دست رفتن جام، تیم را آماده رقابتهای لیگ برتر ایران کنیم و دوباره خصوصیات یک تیم برنده را به بازیکنان منتقل کنیم.
شرم آور است که نسبت به قهرمان ایران و نایب قهرمان آسیا این گونه نامهربانانه رفتار می‌شود. تیمی که این همه هوادار دارد در خانه و بیرون از خانه نمی‌تواند یک داوری نرمال داشته باشد. اگر نمی‌‌خواهند پرسپولیس قهرمان شود، یک نامه به باشگاه بفرستند بگویند که شما نباید قهرمان شوید و ما هم با آرامش بازی‌ها را دنبال می‌کنیم!

رضا پورعالی

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها