آکشی کومار در فیلم تازه اش با دو نام بزرگ بالیوود همکاری می‌کند. کار تازه این ستاره موفق هندی هنوز نامی ندارد و توسط دو شرکت فیلمسازی کارن جوهر و روهیت شتی تولید می‌شود. قرار است کلید فیلمبرداری فیلم اوایل سال جدید میلادی زده شود.
کد خبر: ۱۱۹۰۷۰۲

در حال حاضر هیچ اطلاعی از داستان فیلم و کم وکیف آن در دست نیست. اما با توجه به کارنامه کاری جوهر و شتی، باید انتظار یک درام سنگین خانوادگی یا یک کمدی درام را داشت. با آن که شتی و جوهر هر دو از جمله فیلمسازان موفق بالیوود هستند، اما وظیفه کارگردانی فیلم تازه را موهیت سوری به‌عهده دارد.
آکشی کومار با اعلام خبر همکاری تازه‌اش با شتی و جوهر، از آن به عنوان یکی از بهترین فیلم‌های سال آینده سینمای هند اسم می‌برد. تحلیلگران اقتصادی سینما روی این نکته نظر مشترک دارند که تولیدات شرکت‌های فیلمسازی جوهر و شتی، همیشه با استقبال بسیار بالای تماشاگران روبه‌رو شده و فروش بسیار زیادی در جدول گیشه نمایش سینماهای هند می‌کنند.
جالب این که «روبات 2» فیلم تازه آکشی کومار که تازه در هند روی پرده رفته، نمایش خود را با افتتاحیه‌ای 65 کروری آغاز کرد. با این رقم فروش، ربات 2 بهترین فروش روز اول محصولات سینمایی را در سال جاری میلادی به نام خود ثبت کرده است. این درام علمی - تخیلی که کومار را در نقش منفی خود دارد در دومین روز نمایش هم موفق به فروش خوب 45 کروری شد و در مدت زمان کوتاهی 100 کروری (حدود 16 میلیون دلار) شد./ بالیوود هنگاما

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها