نیکبخت در گفت‌و‌گو با جام‌جم:

استقلال دوباره اوج می‌گیرد

علیرضا نیکبخت واحدی روزهای دور از فوتبال را سپری می‌کند. البته او اخیرا در کلاس‌های مربیگری شرکت کرده و امیدوار است خیلی زود بتواند دوباره به فوتبال بازگردد. از نیکبخت در این باره سوال می‌کنیم و می‌گوید: «به هر حال بعد از سال‌هایی که در فوتبال داشتم تصمیم گرفتم مربیگری را هم آغاز کنم. امیدوارم این اتفاق بیفتد. البته من به هیچ دلالی وصل نیستم. متاسفانه فوتبال ایران دلال بازی شده ولی من آدمی نیستم که بخواهم به کسی باج بدهم. امیدوارم بتوانم بعد از گرفتن مدارک مربیگری شانس کار را پیدا کنم.»
کد خبر: ۱۱۹۰۴۶۶

مربیان استقلالی در سال‌های گذشته پیشرفت خوبی داشته‌اند. نیکبخت هم در این‌باره می‌گوید: «بله، دقیقا همینطور است. شما نگاه کنید مربیانی چون نکونام، فکری، دین محمدی و... کارشان را شروع کرده‌اند و عملکردشان هم بد نبوده است. علی سامره هم جزو مربیانی است که کارش را شروع کرده و آینده درخشانی دارد. کلا دور دور مربیان استقلالی است. من هم امیدوارم بتوانم در این مسیر پیشرفت کنم.»
نیکبخت که این روزها مثل همیشه نتایج استقلال را دنبال می‌کند، درباره عملکرد وینفرد شفر توضیح می‌دهد: «فکر می‌کنم دوباره استقلال اوج می‌گیرد و طبیعتا این به نفع شفر هم هست. استقلال بازیکن نداشت و به خاطر همین خوب نتیجه نگرفت. الان مصدوم‌ها برگشته‌اند. تیم از نظر بدنی هم به شرایط خوبی رسیده. به همین خاطر فکر می‌کنم خیلی زود تیم جزو مدعیان قهرمانی خواهد بود. الان اختلافش با صدر جدول 8 امتیاز است. این اختلاف را براحتی می‌توان جبران کرد. بارها شده اختلاف بیشتر از این بوده ولی تیم‌ها جبران کرده‌اند. البته کار واقعا سخت است. استقلال رقبای زیادی دارد. سپاهان، تراکتور و پرسپولیس هم امسال مدعی هستند. به نظرم نیم فصل دوم سخت‌تر می‌شود ولی استقلال این توان را دارد که نتایج خوبی بگیرد.»
خیلی‌ها فکر می‌کنند استقلال به صدر نمی‌رسد. نیکبخت اما موافق این مساله نیست: «ببینید از الان حرف زدن درباره قهرمانی لیگ برتر اشتباه است. تیم‌های تراکتور، سپاهان، پرسپولیس و پدیده تیم‌های خوبی هستند ولی استقلال هم تیم قدرتمندی است. از الان واقعا زود است بخواهیم درباره صدر و تیم قهرمان حرف بزنیم. راه خیلی زیادی مانده است و هواداران استقلال هم به هیچ‌وجه ناامید نباشند.»
این روزها انتقاد به خارجی‌های استقلال خیلی زیاد است. نیکبخت در این‌باره چنین نظری می‌دهد: «این بازیکنان را فعلا گرفته‌اند و نمی‌شود کاری کرد. باید تا نیم فصل صبر کنیم تا شاید باشگاه بتواند جایگزین خوبی برای این بازیکنان پیدا کند.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها