وولورین در مقابل ددپول

قبل از این شرکت‌ها و کمپانی‌های فیلمسازی، تعدادی از ابرقهرمانان داستان‌های کمیک استریپی را به مصاف یکدیگر فرستاده‌اند و تماشاگران هم استقبال خوبی از نبرد این ابرقهرمانان روی پرده سینماها کرده‌اند. شاید به همین دلیل است که هیو جکمن پیشنهاد تولید فیلمی با حضور دو شخصیت وولورین و ددپول را داده است. او که خود بازیگر نقش وولورین/ مرد گرگ‌نما است، می‌گوید حضور همزمان این دو شخصیت محبوب داستان‌ها مصور در یک فیلم سینمایی، ایده بسیار جذابی است. البته صنعت سینما و مدیران کمپانی‌های بزرگ فیلمسازی هنوز واکنشی به اظهارات جکمن نشان نداده‌اند.
کد خبر: ۱۱۸۹۳۴۲

از طرف دیگر رایان رینولدز، بازیگر نقش ددپول هم در رابطه با این طرح سکوت کرده و حاضر به اظهار نظر نشده است. اما نزدیکان بازیگر می‌گویند او هم چندان بی‌میل نیست جلوی دوربین سینما با وولورین مبارزه کرده و گرد و خاکی اساسی به پا کند!
در حالی که وولورین از سال 2000 با ماجراجویی‌های زیادی به دیدار تماشاگران آمده، عمر سینمایی شخصیت ددپول بیش از چهار سال نیست. با وجود این، فیلم‌هایی که با محوریت شخصیت این دو تولید شده، همگی فروش خوب و بالایی در زمان نمایش عمومی داشته‌اند.
رسانه های گروهی خبر از این می دهند که تماشاگران سینما هم از تولید فیلمی مشترک با حضور دو شخصیت ددپول و وولورین استقبال می کنند. به احتمال زیاد تا چند ماه آینده خبر تولید چنین فیلمی به صورت رسمی اعلام خواهد شد./ موویز

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها