گفت‌وگو با رئیس پلیس تهران درباره اجرای طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر

پایتخت پاکسازی می‌شود

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تشریح طرح پاکسازی محله‌های شوش، مولوی و هرندی از لوث وجود خرده‌فروشان و معتادان متجاهر گفت: این طرح تا پاکسازی کامل محله‌های شهر تهران، ادامه خواهد یافت.
کد خبر: ۱۱۸۸۸۴۹

سردار حسین رحیمی در گفت‌وگو با جام‌جم با اشاره به حضور 130 تیم عملیاتی در طرح بزرگ پاکسازی محله‌های شوش، مولوی و هرندی، گفت: در این عملیات بیش از صد منزل که از ده تا صد نفر معتاد و خرده‌فروش در آن فعالیت داشتند، پاکسازی شد.
وی با اشاره به بازداشت حدود 300خرده‌فروش موادمخدر در ساعات اولیه اجرای این طرح افزود: در خانه‌های پاکسازی شده، خرید، فروش و تزریق مواد مخدر و حتی خرید و فروش مشروبات الکلی صورت می‌گرفت.
به گفته رئیس پلیس تهران، خرده‌فروشان به زندان منتقل شده و معتادان متجاهر برای شش تا یک سال تحویل مراکز بازپروری می‌شوند.
سردار رحیمی خاطرنشان کرد روز سه‌شنبه عملیاتی بزرگ و تاریخی در شهر تهران آغاز شد تا بتوانیم با همت و تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، مناطق آلوده را از لوث وجود خرده‌فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر، پاک کنیم.
وی با اشاره به ایجاد ظرفیت 5000 نفری نگهداری معتادان متجاهر و خرده‌فروشان مواد مخدر، اظهار کرد: با اجرای این طرح که به صورت مستمر در روزهای آینده نیز به مرحله اجرا درمی‌آید، تمامی محله‌هایی که با حضور و تردد معتادان متجاهر و خرده‌فروشان مواد مخدر آلوده شده‌اند، پاکسازی خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها