کریس همسورث که نقش اصلی سری تازه «مردان سیاهپوش» را بازی می‌کند، اولین عکس فیلم را منتشر کرد. او در قسمت اول سری دوم این مجموعه اکشن علمی ـ تخیلی، نقش یک مامور مخفی را به عهده دارد. او با همراهی تسا تامپسون، مامور مقابله با خرابکاری‌های موجودات بیگانه فضایی روی کره زمین هستند. البته تهیه کنندگان فیلم، اطلاعات مربوط به داستان آن را افشا نکرده و کسی نمی‌داند دو مامور ویژه داستان، چگونه و با چه کسانی مبارزه خواهند کرد.
کد خبر: ۱۱۸۸۶۸۸

فیلم با نام «مردان سیاهپوش بین‌المللی» روی پرده می‌رود و اف گری گری کارگردان آن است، اما تامپسون، ربکا فرگوسن و لیام نیسن هم در فیلم بازی دارند.
به گفته همسورث:« از بازی در این فیلم بسیار خوشحالم. همیشه دوست داشتم در یک کمدی علمی ـ تخیلی بازی کنم.» او که قبل از این در مجموعه ابرقهرمانانه کمیک استریپی «تور» بازی کرده، قرار است در قسمت‌های بعدی مردان سیاهپوش هم حضور داشته باشد.
تولید سری اول مردان سیاهپوش از سال 1997 شروع شد. ویل اسمیت و تامی لی جونز دو نقش اصلی فیلم را بازی کردند. این دو در دو قسمت بعدی این مجموعه فیلم در سال های 2002 و 2012، نقش های خود را تکرار کردند. در سری دوم مردان سیاهپوش اسمیت و لی جونز حضور ندارند و همسورث و تامپسون جای آنها را گرفته اند. احتمال این وجود دارد که اسمیت و جونز به عنوان بازیگر مهمان، نقش کوتاهی در قسمت اول سری دوم این کمدی اکشن فضایی بازی کنند./ ورایتی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها