توهم ترامپ حد و مرز ندارد

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا می‌گوید: اگر استیضاح شوم، شورش می‌شود. وی این اظهارات را در واکنش به اقدامات اخیر نمایندگان سنای آمریکا بیان داشت که از سیاست‌های او بخصوص از حمایت‌های یکجانبه‌اش از عربستان سعودی در جنگ یمن انتقاد کرده‌اند. به نظر می‌رسد دونالد ترامپ دچار یک توهم بی حد و مرز شده باشد.
کد خبر: ۱۱۸۸۶۵۲

این در حالی است که کارشناسان می‌گویند آمریکا طی دوران کوتاه ریاست جمهوری ترامپ دچار بحران‌های شدید در داخل و خارج از این کشور شده است و استیضاح او نه‌تنها شورشی را به دنبال نخواهد داشت بلکه موجب رضایت بخش عظیمی از جامعه آمریکا و جامعه جهانی خواهد بود .
خبرگزاری رویترز در مصاحبه با رئیس‌جمهور آمریکا که بامداد دیروز منتشر شد، نظر او را درباره بازداشت مدیر ارشد شرکت «هوآوی» در کانادا به اتهام نقض تحریم‌های ایران و همچنین احتمال استیضاحش توسط کنگره آمریکا جویا شد. ترامپ درباره اظهارات برخی قانونگذاران دموکرات کنگره این کشور مبنی بر احتمال استیضاح رئیس‌جمهور گفت: «سخت است کسی که هیچ کار نادرستی انجام نداده و بزرگ‌ترین اقتصاد تاریخ کشور را ساخته، استیضاح کرد. من نگران (استیضاح) نیستم و فکر می‌کنم اگر این اتفاق بیافتد، مردم شورش خواهند کرد». ترامپ همچنین یک بار دیگر بر حمایت خود محمد بن سلمان ولیعهد سعودی، علی‌رغم رسوایی مشارکت او در قتل یک روزنامه‌نگار منتقد تأکید کرد و گفت: در کنار ولیعهد سعودی ایستاده است. او از اظهارنظر درباره این‌که آیا بن سلمان در قتل خاشقجی نقش داشته خودداری کرد و فقط گفت: او رهبر عربستان سعودی است. آنها متحد خوبی بوده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها