معرفی اعضای جدید هیات‌مدیره استقلال

فتحی، مدیرعامل آبی باقی ماند

هیات‌مدیره استقلال بعد از ماه‌ها تکمیل شد و اعضای جدید هیات‌مدیره با کنار رفتن تمامی اعضا به استثنای امیرحسین فتحی معرفی شدند.
کد خبر: ۱۱۸۸۵۵۰

بر این اساس امیرحسین فتحی، اسماعیل خلیل‌زاده، احمد سعادتمند، میرشاد ماجدی و کامران منزوی به‌عنوان اعضای جدید هیات‌مدیره استقلال معرفی شدند. در این میان میرشاد ماجدی و کامران منزوی به‌عنوان دو چهره استقلالی قدیمی در هیات‌مدیره حضور دارند تا در کنار تجربه‌های پیشین خود از حضور در استقلال، این‌بار در سمتی جدید به استقلال کمک کنند. احمد سعادتمند، مدیرکل اداره استعدادیابی و توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش که پیش از این سرپرستی فدراسیون پینگ‌پنگ و نامزد ریاست فدراسیون‌های هندبال، وزنه‌برداری و اسکی را در کارنامه خود دارد و البته مدیرعاملی باشگاه بانک سرمایه را تجربه کرده، دیگر عضو هیات‌مدیره استقلال خواهد بود.
عضو پنجم هیات‌مدیره استقلال هم اسماعیل خلیل‌زاده است که یک چهره اقتصادی به‌شمار می‌رود و در ادامه سیاست‌های قبلی وزارت ورزش مبنی بر حضور چهره‌های اقتصادی در هیات‌مدیره حضور خواهد داشت.
اعضای جدید هیات‌مدیره استقلال دیروز در جلسه‌ای با مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان و محمدرضا داورزنی به‌صورت رسمی معارفه شدند. براساس اعلام باشگاه استقلال، امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه به‌عنوان مدیرعامل، احمد سعادتمند به‌عنوان رئیس هیات‌مدیره، اسماعیل خلیل‌زاده به‌عنوان نایب‌رئیس و میرشاد ماجدی و کامران منزوی کار خود را به‌عنوان اعضای جدید هیات‌مدیره آغاز خواهند کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها