مروری بر بازی «Magic Tiles3» که با اقبال مخاطبان روبه‌رو شده است

هیجان با کاشی‌های جادویی

غروب‌ها و ساعاتی که همه به سمت منزل می‌روند، ساعات شلوغی و اوج ترافیک، ساعاتی که خستگی دارد خودش را به همه نشان می‌دهد و کسی که از صبح درگیر بوده و خستگی امانش را بریده، داخل وسیله نقلیه اعم از مترو، اتوبوس و تاکسی ولو شده و هندزفری در گوش نشسته دارد موسیقی گوش می‌کند یا سرش را با یکی از بازی‌ها و نرم‌افزارهای موبایلی گرم کرده است تا این دقایق نیز بگذرد و زودتر به مامنی به نام خانه برسد. حالا در این ساعات و دقایق که وسیله نقلیه افراد را کنار هم جمع کرده، آنها سعی می‌کنند با استفاده از تلفن همراه خود را مشغول کنند. یکی از بازی‌هایی که مدتی است دیده می‌شود افراد روی تلفن‌های همراه نصب کرده‌اند و بازی می‌کنند بازی موبایلی «Magic Tiles3»! سرگرمی موقتی که می‌تواند برای ساعت‌هایی که شرح آن بالاتر رفت مناسب باشد و با مرور آمار و واکنش‌هایی که کاربران به آن داشته‌اند می‌توان حدس زد که مورد اقبال هم بوده است، بماند که اگر گذرتان به یکی از وسایل نقلیه به ویژه مترو افتاده باشد، شاهد اجرای آن روی صفحه تلفن همراه افراد نیز خواهید بود.
کد خبر: ۱۱۸۸۵۲۷

بسیاری از کاربران یکی از دلایلی که برای انتخاب این بازی مطرح می‌کنند موزیکال بودن آن است. افراد بسیاری را احتمالا در معابر و اماکن عمومی دیده‌اید که با هدفون مشغول گوش کردن موسیقی هستند که این نشان می‌دهد کاربران نسبت به موسیقی توجه ویژه‌ای دارند و برای همین این بازی با توجه به این علاقه کاربران سعی در تولید بازی و محتوایی کرده که بتواند رضایت دو طیف از مخاطبان را به سوی خود جلب کند، در واقع هم آنهایی که اهل موسیقی گوش دادن هستند می‌توانند از «Magic Tiles3»! استفاده کنند و لذت ببرند و هم آنهایی که دنبال یک فضای متفاوت هستند. این بازی با دست گذاشتن روی همین نکته در ظاهر ساده، موسیقی باکیفیت را در کنار یک بازی چالش‌برانگیز قرار داده است.
چالش سرعت‌عمل + موسیقی
«Magic Tiles3» سرعت عمل و دقت را توامان از کاربر طلب می‌کند و این دو مورد در کنار موسیقی برجسته است. یعنی کاربر این دو مولفه را اگر در بازی کردن داشته باشد می‌تواند از موسیقی حین بازی نیز لذت ببرد در غیر این‌صورت شاید موسیقی تبدیل به عامل استرس‌زایی برای بازیکن شود. البته نگران نباشید، زیرا در قسمت آموزشی این فرصت را دارید که بتوانید بازی را یاد بگیرید و از آن لذت ببرید. کافی است بتوانید با انگشت خود کاشی‌های سیاه‌رنگ را لمس کنید تا بتوانید بازی را ادامه دهید. در ابتدا این یک اتفاق ساده است ولی به مرور این کار سخت می‌شود و تمرکز بازیکن را طلب می‌کند و او را با چالش سرعت عمل روبه‌رو می‌کند.
رکورد بالاتر،‌موسیقی بیشتر
شاید موسیقی‌بازها و طرفداران آنها بگویند خب این‌که یک بازی از موسیقی برای زمینه بازی استفاده کند، امر تازه‌ای نیست که البته این حرف درستی است، ولی این تمام حرف نیست. «Magic Tiles3» تنها از یک موسیقی برای پس‌زمینه خود استفاده نکرده بلکه فهرستی از قطعات موسیقی متفاوت پیش‌روی او قرار داده شده تا بتواند برای رسیدن به آنها تلاش کند و البته با بازی دست و پنجه نرم کند. البته ناگفته نماند که این بازی ابتدا فقط دو عنوان از موسیقی‌ها را در دسترس کاربر قرار‌می‌دهد و به مرور آنها را برای او آزاد می‌کند. یعنی رسیدن به رکوردهای بالاتر زمینه باز شدن دیگر موسیقی‌ها را فراهم می‌کند که نشان می‌دهد دقت عمل باعث شکسته شدن قفل موزیک‌های داخل بازی می‌شود.
سریع باش
بازیکن در «Magic Tiles3» خودش نقش مستقیمی در نواخته شدن موسیقی‌ها دارد. او در این بازی با لمس کردن کاشی‌ها در واقع مشغول نواختن پیانوی درون بازی است. هرقدر سرعت کاربر در لمس کردن کاشی‌ها بیشتر شود موسیقی نیز ریتم تندتری می‌گیرد و به نوعی بازتولید می‌شود. یادتان باشد حین اجرای این بازی حتما از هدفن یا هندزفری استفاده کنید تا بیشتر محو موسیقی‌های درون بازی شوید و از ضرباهنگی که ریتم شما حین بازی به آنها می‌دهد، لذت ببرید.
بازی یک‌میلیونی
این بازی در فروشگاه نرم‌افزارهای اندرویدی «گوگل پلی» بیش از 800 هزار مرتبه دانلود شده و در «کافه بازار» نیز بیش از صد هزار مرتبه نصب شده که نشان می‌دهد این بازی از جمله بازی‌های محبوب در میان بازی‌هایی است که روی دستگاه‌های تلفن همراه اندرویدی نصب شده که با توجه به دیگر مارکت‌های اندرویدی این رقم بیش از چیزی است که بالاتر به آن مورد اشاره شد. این میزان نصب را باید گذاشت کنار امتیاز بیش از 5/4 آن در بازار اندرویدی «گوگل پلی» و امتیاز 4 در «کافه‌بازار» که باید نتیجه گرفت علاوه بر تعداد دفعات نصب بالای آن رضایت کاربران را نیز در پرونده خود دارد. حالا که این بازی را با هم مرور کردیم شاید یک‌مرتبه نصب و تجربه کردن آن بی‌ضرر باشد. گزینه‌ای که می‌تواند برای دقایق پایانی روز و سپری کردن اوقات فراغت به یکی از گزینه‌های محبوب تبدیل شود. البته ناگفته نماند که این بازی نیز مانند دیگر بازی‌ها و برنامه‌ها می‌تواند بعد از مدتی کسل‌کننده و تکراری شده و از روی دستگاه شما پاک شود.

اینترنت را روشن کنید

بازی «Magic Tiles3» را به چند حال می‌توان بازی کرد. آفلاین، رقابت‌های آنلاین و چالش‌ها مدل‌هایی است که برای کاربر در نظر گرفته شده تا بتواند خودش را محک بزند. اما باید یادآوری کرد محور اصلی این بازی، انجام بازی به صورت آنلاین است. در بازی آنلاین است که بازی خودنمایی می‌کند و کاربر احساس می‌کند که در یک‌بازی هیجان‌انگیز مشارکت کرده است. احتمالا یک‌مرتبه تجربه کردن بازی آنلاین و شرکت در یک‌رقابت چهار نفره کاری می‌کند که کاربر به‌سادگی نتواند دست از این بازی بردارد و خود را در یک رقابت بزرگ حس کند. البته وقتی وارد بازی می‌شوید با گرافیک پیچیده‌ای روبه‌رو نیستید ولی همین گرافیک ساده با توجه به این‌که موسیقی محوریت دارد زمینه جذب کاربر به بازی را فراهم می‌کند.

حسام آبنوس

رسانه

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها