چرا نخستین بانوی مدال آور المپیک ایران مدام مصدوم می‌شود؟

مشکل ستاره‌ای به نام کیمیا

مصدومیت، مصدومیت و مصدومیت. شاید هم بشود اسم آن را بدشانسی گذاشت، اما کیمیای تکواندوی ایران خیلی وقت است که با ورزش کیمیا شده است. روزی که اسمش به عنوان نخستین بانوی ‌مدال‌آور در المپیک مطرح شد خیلی‌ها برای خودشان بریدند و دوختند و مدال‌های مختلف را برای او کنار گذاشتند، اما از همان المپیک بود که بدشانسی‌ها شروع شد، آن‌قدر که کسی حواسش نبود برای این پدیده تکواندوی ایران اسپندی دود کند تا از چشم زخم در امان بماند! این عقیده خیلی‌هاست که می‌گویند کیمیا را چشم زده‌اند، اگر نه بعید است یک ورزشکار در سطح حرفه‌ای این همه مصدوم شود و رویای میلیون‌ها عاشق تکواندو را هم بر باد دهد. چون کیمیا فقط متعلق به خودش و خانواده‌اش نیست، اما خبرهای خوبی درباره او به گوش نمی‌رسد.
کد خبر: ۱۱۸۸۴۰۴

مصدومیت‌ها اجازه حضور او در تورنمنت‌های مختلف را نمی‌دهد و او که پرچمدار ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا هم بود نتوانست در این رقابت‌ها حاضر شود. اما سوال این است که چرا کیمیا این همه مصدوم می‌شود و آیا شایعات درباره او درست است؟ می‌گویند پزشکان گفته اند که کیمیا برای همیشه باید تکواندو را کنار بگذرد. با مهرو کمرانی، مربی کیمیا تماس گرفتیم که او پاسخگو نبود.
تنها نقل قول از او به زمانی برمی گردد که گفته او تا فروردین ماه باید تحت نظارت باشد. پیدا کردن خود کیمیا هم که تقریبا محال ممکن است. به‌خصوص از وقتی که ازدواج کرده تلفن همراهش در دسترس نیست و پدرش هم که معمولا پاسخ رسانه‌ها را می‌داد ترجیح داده سکوت کند. کیمیا هنوز جوان است و بدون شک اگر مصدومیت‌هایش برطرف شود می‌تواند در دو المپیک دیگر برای ایران مدال بیاورد به شرطی که اولا خودش بخواهد و دوم این‌که فدراسیون تکواندو پرونده پزشکی او را مورد بررسی قرار دهد که چرا و به چه دلیلی او این همه مصدوم می‌شود و آسیب می‌بیند؟ بهتر است متولیان ورزش فکری به حال این نگین تکواندوی ایران کنند و با حمایت‌های خودشان و بررسی پرونده پزشکی او اجازه ندهند یکی از نوابغ تکواندو به همین راحتی خانه‌نشین شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها