فیش دریافتی‌ها رو می‌شود؟

جنگ سرخابی‌ها بالا گرفت

استقلال و پرسپولیس در پایان نیم فصل اول لیگ برتر وارد جنگ بزرگی شده‌اند. بعد از تساوی استقلال مقابل پدیده، مهدی رحمتی مصاحبه‌ای کرد و از این گفت که یک داور به نفع تیم خاصی سوت می‌زند: «آقای فغانی در بازی پرسپولیس برابر سپاهان همان کاری را کرد که دو سال پیش در دربی انجام داده بود و مرا در آن مسابقه اخراج کرد. فکر کنم دیگر جای صحبت نباشد.پرسپولیسی‌ها حق دارند، چون بنده خداها همه چیز علیه‌شان است! این ما هستیم که تماشاگر داریم و از همه جا حمایت می‌شویم، اما آن بنده خداها هیچ چیزی ندارند.» نه‌تنها کاپیتان استقلال که چند بازیکن دیگر از جمله زکی‌پور هم گفتند داوری‌ها به نفع یک تیم خاص است و همینطور تاکید کردند پرسپولیسی‌ها امسال به مراتب پول بیشتری از آنها گرفته‌اند. منظور رحمتی و بازیکنان استقلال این بود که علیرضا فغانی داور مطرح ایران، پرسپولیسی است و اشتباهاتش معمولا به نفع این تیم است. از لحظه‌ای که رحمتی این مصاحبه را کرد مشخص بود پرسپولیسی‌ها علیه‌اش موضع گیری می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۸۸۰۵۷

موضعگیری علیه مهدی رحمتی و استقلالی‌ها
بعد از آنکه قرمزها مقابل پارس جنوبی جم به برتری رسیدند مصاحبه‌ها علیه رحمتی آغاز شد. علاوه بر این‌که مدیر رسانه‌ای پرسپولیس رحمتی را تهدید به شکایت کرد، بازیکنان پرسپولیس هم سکوت خود را درباره او شکستند و تا توانستند علیه او حرف زدند. بیرانوند از این گفت که رحمتی آه و ناله می‌کند و بعد در ادامه حرف‌های دیگری به زبان آورد: «صحبت‌های رحمتی، بی‌احترامی به بازیکنان، هواداران و کادر فنی استقلال بود. چهار بازیکن از استقلال جدا شدند و 17 بازیکن گرفتند. از کجا به آنها پول دادید؟ چند بازیکن استقلال صد درصد پول و به‌تازگی ماشین گرفته‌اند! این را می‌دانم. حاضرم با یکی از بازیکنان کوچک یا بزرگ استقلال، فردا پرینت حساب بگیریم و ببینیم من چند درصد پول گرفتم و بازیکن استقلال چقدر پول گرفته است. اگر من بیشتر از بازیکنان استقلال گرفته‌ام، ده هفته روی نیمکت پرسپولیس می‌نشینم.»
بعد از او نوبت به احمد نوراللهی رسید: «حاضریم شفاف‌سازی کنند و بگویند هر بازیکنی چقدر پول گرفته است. تا الان فقط 15درصد از قراردادمان را گرفته‌ایم اما تیم‌های دیگر بازیکنان زیادی در نیم‌فصل جذب کردند و هزینه‌های فراوانی انجام دادند. با این وضعیت دیده‌اید ما غر بزنیم و حرفی بزنیم؟ تیم‌های دیگر در نقل‌و انتقالات بازیکن گرفتند اما پرسپولیس نه،‌ فقط تلاش کردیم و غر نزدیم.»
سیدجلال هم به حرف‌های رحمتی اینطور واکنش نشان داد: «رحمتی نباید این صحبت‌ها را می‌کرد. ما از این بابت خوشحالیم که همه با هم دوست و رفیق شدند. خیلی از تیم‌ها الان علیه پرسپولیس کنار هم هستند. من به مهدی می‌گویم که باید حواسمان را برای صحبت‌کردن بیشتر جمع کنیم ولی متاسفانه حرف‌هایی که زده شد اصلا درست نیست.»
خلیل‌زاده هم مثل همیشه در اینطور مواقع نتوانست سکوت کند: «استقلالی‌ها درست می‌گویند ما 50 درصد قرارداد خود را دریافت کردیم و ما هستیم که ماشین گرفتیم! بازیکنان تیم ما تا امروز تنها 15 درصد قرارداد خود را دریافت کرده‌اند و این در حالی است که بازیکنان استقلال 50 درصد قرارداد خود را گرفتند. بهتر است بازیکنان استقلال سرشان به‌کار خودشان باشد و در مورد تیم‌های دیگر صحبت نکنند. آنها بهتر است با بازی خوب و نتیجه گرفتن دل هواداران‌شان را شاد کنند و سعی نکنند با مصاحبه علیه پرسپولیس از زیر فشار هواداران‌شان خارج شوند. البته خدا را شکر می‌کنیم که نتایج پرسپولیس باعث شده است همه تیم‌های لیگ برتر با هم داداش شوند و مربیان و بازیکنانی که با همه بد بودند را نیز دوست کند!» او حتی به استقلالی‌ها کنایه زد: «حتماً ما با داوری به فینال آسیا رفتیم و با داوری السد را شکست دادیم. برخی تیم‌ها نیز حتما با داوری مقابل تماشاگران خودشان سه گل از السد خوردند!»
این اظهارات بعد از بازی ادامه داشت و اکثر بازیکنان واکنش نشان دادند. حتی برانکو هم در کنفرانس خود حرف‌هایی را به کنایه زد. او گفت: «من بازی استقلال و پدیده را نگاه نکردم، اما شنیدم که بازیکن استقلال باید در دقیقه ده اخراج می‌شد. آیا تنها اشتباه داور همین صحنه بود؟!»
واکنش به مصاحبه بیرانوند
دیروز استقلالی‌ها 12 ساعت بعد از مصاحبه پرسپولیسی‌ها دوباره به حرف آمدند. جابر انصاری که این روزها شایعات زیادی درباره جدایی‌اش از استقلال شنیده می‌شود، اولین بازیکنی بود که واکنش نشان داد و حرف‌های تندی علیه بیرانوند زد: «بیرانوند حداقل اگر می‌خواهد در مورد رحمتی حرف بزند اول از سید جلال حسینی که سال‌ها با رحمتی همبازی بوده اجازه بگیرد و از او سوال کند رحمتی کیست؟ او تازه دو سال است به پرسپولیس آمده بعد در مورد کاپیتان استقلال حرف می‌زند؟ ظاهرا این بنده خدا یادش رفته تا سال گذشته چه حرف‌هایی در مورد پرسپولیس می‌زد؟» او ادامه داد: «دیدم اکثر بازیکنان پرسپولیس داشتند در مورد آقای فغانی صحبت می‌کردند و در حمایت از او مصاحبه می‌کردند. کسی منکر توانایی‌های آقای فغانی نیست ولی مگر خود آقای فغانی نمی‌تواند از خودش دفاع کند؟ همین که پرسپولیسی‌ها از فغانی دفاع می‌کنند خودش جای سوال دارد.»
او حتی به کنایه گفت: «ادبیات مصاحبه جلوی دوربین با ادبیات ارسال دایرکت به مردم در صفحات مجازی فرق می‌کند! من به‌عنوان کسی که کم صحبت می‌کنم این توصیه را به بیرانوند می‌کنم که اگر صحبت کردن بلد نیست حداقل حرف نزدن را خوب یاد بگیرد.» در روزهای آینده باید منتظر مصاحبه‌های دیگری هم بود. بازیکنان استقلال و پرسپولیس مقابل هم قرار گرفته‌اند و فعلا همه چیز زیر سایه این اختلاف رفته است. فعلا پرسپولیسی‌ها به استقلالی‌ها پیام داده‌اند حاضرند فیش‌های دریافتی این فصل خود را رو کنند. باید دید آبی‌ها هم حاضر هستند چنین کاری را انجام دهند؟

سعید اکبری

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها