فی‌الحال که شما مشغول قرائت این سطور هستید و لطف کرده و روزنامه را ورق نزده دارید به مطالب فرهنگی بها می‌دهید و سبد مصرف فرهنگی را بالا می‌برید، تنور جشنواره فجر هم دارد به تدریج داغ می‌شود تا نان‌های سینماگران هم از راه برسد و بچسبد روی دیواره. خب انتظار ندارید که ما نسبت به این امر مهم بی‌تفاوت باشیم و بی‌خیالی طی کنیم و برویم دنبال کار خودمان. حالا که این را گفتیم این را هم بگوییم که علی‌آقای رستگار و سرکار علیه ساناز قنبری و محمدصادق خان علیزاده که به عنوان تیم اصلی تولید محتوای روزنامه در ایام جشنواره حضور دارند، تدارک ویژه‌ای برای ایام جشنواره دیده‌اند آنچنان که افتد و دانید!
کد خبر: ۱۱۸۷۵۲۸


اجمالا هم برای امروز خبرنگار پرتلاش گروه، ساناز قنبری از موضع پیگیری مباحث زنان رفته و آمار جشنواره را در همه سال‌های گذشته درآورده و یک گزارش پر‌و‌پیمان رفته از خانم‌های بازیگری که در تمام این سال‌ها سیمرغ‌های جشنواره را درو کرده‎‌اند. همین‌قدر هم بدانید که سرکار علیه فاطمه خانم معتمدآریا با چهار سیمرغ و مریلا خانم زارعی با سه سیمرغ در صدر این فهرست قرار دارند. الغرض که بروید صفحه 11 و گزارش قنبری را بخوانید و آن را بگذارید به حساب گرم کردن برای روزهای جشنواره.
خــب انتظار ندارید که بخـش مهمـی از گزارش‌هــــای تولیدی جام‌جم در ماه‌های گذشته بحث کاغذ باشد و ما این سوژه را همین‌طور به حال خودش رها کنیم. صفحــه 10 امروز هم نشسته‌ایم پای صحبت یکی از کسانی که وزارت ارشاد او را برای واردات کاغذ مجاز شناخته و از قضا از چهره‌های اتحادیه ناشران و کتابفروشان کتاب هم هست.
جناب تورانیان که خودش علاوه بر مسؤولیت‌هایی که این طرف و آن طرف در حوزه نشر دارد، خودش صاحب یک انتشارات هم هست، همین هم شده که با ما از زیر و بم وضعیت کاغذ گفته و این که این بازار در این وضعیت بلبشوی فعلی با خودش چند چند و اوضاع از چه قرار است. ورق بزنید و بروید صفحه 10 ببینید استاد چه گفته.
امروز یک اتفاق دیگر هم در حال رخ دادن است و آن هم اختتامیه جشنواره نماهنگ سازمان صدا و سیماست. همین هم شـده کـه زینب‌مرتضایی‌فرد رفته سراغ مدیر دفتر موسیقی و سرود سازمان صدا و سیما و راجع به این جشنواره و همچنین راجع به موسیقی در رادیو و تلویزیون و گپ زده. مصاحبه مرتضایی‌فرد را می‌توانید همین بغل و در همین صفحه بخوانید.
در نهایت هم کیکاووس‌خان زیاری، بـزرگ حوزه سینمای جهان در صفحه12 یک گزارش چرب از حضور سیاهپوستان در هالیوود رفته با یک تیتر جذاب.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها