مرد میانسال که در جنایت مستانه، همسرش را خفه کرده بود، با پلیس تماس گرفت و راز جنایت را فاش کرد.
کد خبر: ۱۱۸۵۴۶۳

به گزارش جام‌جم، ساعت 9 صبح جمعه 28 دی امسال مردی با کلانتری بهارستان تماس گرفت و درحالی که صدایش می‌لرزید، گفت: من قاتلم، می‌خواهم تسلیم شوم، همسرم را کشتم .
این مرد حتی نشانی خانه‌اش در خیابان فدائیان اسلام را به پلیس داد و بعد گوشی تلفن را قطع کرد. ماموران بعد از این تماس، به خانه مورد نظر رفتند. آنها با حضور در آنجا با خانه دو‌طبقه قدیمی رو‌به‌رو شدند. زنگ اول را که به صدا درآوردند، مردی پاسخ داد و گفت، از ماجرا خبر ندارد. مرد صاحبخانه با شنیدن خبر وقوع یک جنایت در ساختمان محل زندگی‌اش وحشت‌زده شده بود. در را برای ماموران بازکرد و گفت: همراه همسرم در طبقه اول ساختمان زندگی می‌کنم. پسر و عروسم هم در طبقه دوم ساختمان زندگی می‌کنند. دیشب پسرم، نوه‌مان را نزدمان آورد و خودش به خانه‌اش در طبقه دوم بازگشت.
ماموران به طبقه دوم رفته و با مردی رو‌به‌رو شدند که بالای سر همسرش گریه می‌کرد. ماجرای این قتل به سجاد منافی‌آذر، کشیک قتل دادسرای جنایی تهران گزارش شد. در بررسی‌های تیم جنایی مشخص شد، زن جوان بر اثر خفگی به قتل رسیده و هشت ساعت از مرگ او می‌گذرد. متهم میانسال با اعتراف به همسرکشی گفت: دو مغازه فروش صنایع‌دستی و لوازم آرایشی در بازار تهران دارم‌. با همسر و فرزند دو و نیم ساله‌ام در طبقه دوم ساختمان خانه پدری‌ام زندگی می‌کردم. پنجشنبه‌شب مشروب خوردم و مست بودم. ساعت یک صبح جمعه، با همسرم درگیری لفظی پیدا کردم. دعوایمان بر سر مسائل مالی بود‌. عصبانی شدم. در یک لحظه نفهمیدم چه می‌کنم. دستانم را به دور گردن همسرم حلقه زدم و محکم فشار دادم، او دست و پا می‌زد تا از دستم رها شود، یک‌دفعه نفسش بند آمد. دستانم را که کنار کشیدم، روی زمین افتاد. بالای سرش رفتم، اما نفس نمی‌کشید. وقتی به خودم آمدم، تازه فهمیدم او را قربانی خشم خود کرده‌ام. گریه کردم و نمی‌دانستم باید چه کاری کنم. همانجا کنار جسد نشستم و گریه می‌کردم. التماس می‌کردم بیدار شود، اما خیلی دیر شده و او برای همیشه از پیشم رفته بود. تا ساعت 8 صبح کنار جسد همسرم مانده بودم. سرانجام بعد از یک ساعت کلنجار رفتن با خودم به کلانتری محله‌مان زنگ زدم و گفتم که همسرم را کشته‌ام و می‌خواهم تسلیم شوم.
متهم برای ادامه تحقیقات در اختیار ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها