پسر خردسال، قربانی سفر غیرقانونی مادر شد

یخ زدن پسر 6 ساله در مرز

خروج غیرقانونی زن جوان و دو پسر خردسالش از کشور به قیمت جان پسر شش ساله تمام شد. پسربچه بر اثر سرما در کوهستان جان باخت.
کد خبر: ۱۱۸۵۴۶۲

به گزارش جام‌جم، ساعت 11 شب پنجشنبه ماموران هنگ مرزی بازرگان هنگام گشتزنی به چند نفر که غیرقانونی قصد خروج از مرز را داشتند، مشکوک شدند و به آنها دستور ایست دادند. یکی از آنها که مرد جوانی بود از محل فرار کرد و ماموران زن جوانی را همراه پسر سه ساله‌اش دستگیر کردند. زن جوان در تحقیقات مدعی شد، پسر شش ساله‌اش هم همراه آنها بوده که ناپدید شده است. ماموران هنگ مرزی جست‌وجو در منطقه را آغاز کرد‌ند، اما با گذشت دو ساعت هیچ اثری از پسر بچه پیدا نشد و برای یافتن او از هلال احمر درخواست کمک کردند.
رئیس جمعیت هلال احمر ماکو در این‌باره به جام‌جم گفت: پسر‌بچه شش ساله ساعت 11 شب ناپدید و ساعت یک و 30 دقیقه بامداد ماجرا به ما اعلام شد. بلافاصله تیم کوهستان را آماده کرده و به منطقه ناپدید شدن این کودک اعزام کردیم. تیم هلال احمر متشکل از دو پرسنل و پنج امدادگر بودند که جست‌وجو در منطقه را آغاز کردند.
سجاد اسماعیل‌زاده افزود: ساعت 4 و 30 دقیقه صبح جمعه امدادگران پسر شش ساله را پیدا کردند که بر اثر سرمازدگی جان باخته بود. در بررسی‌ها مشخص شد، این زن و دو فرزندش همراه قاچاق‌بری در حال خروج غیرقانونی از مرز بودند که با ماموران رو‌به‌رو می‌شوند. پسر شش ساله روی کول قاچاق‌بر بوده که او پس از طی مسافتی، پسر بچه را پایین گذاشته و از او می‌خواهد منتظرش بماند تا برگردد. پسر شش ساله که دچار وحشت شده بود، به سمت شهر حرکت می‌کند که پس از طی مسافتی حدود 400 متری بر اثر سرمازدگی جان خود را از دست می‌دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها