بازی‌های اول زمان محک زدن و استراحت

عنایتی: کی‌روش مربی زرنگی است

در آستانه شروع رقابت‌های ایران در جام ملت‌های آسیا 2019 سراغ غلامرضا عنایتی رفتیم.
کد خبر: ۱۱۸۵۲۷۳

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه استقلال که برای مدتی، فعالیت به‌عنوان سرمربی را نیز روی نیمکت سیاه جامگان در فصل قبل تجربه کرده بود، در خصوص شرایط تیم ملی به ما گفت: «وضعیت به نظر من خیلی خوب است. ایران با حمایت همه مردم به امارات رفته و ان‌شاءا... آنجا حمایت‌ها بیشتر شود و بچه‌ها بتوانند بهترین نتیجه ممکن را بگیرند. البته معتقدم واقعا کار سختی در پیش است و هیچ تورنمنتی را نمی‌توانیم آسان تلقی کنیم، اما چون تیم خوبی داریم و مربی خوبی روی نیمکت ایران نشسته، امیدواریم اتفاقات خوبی نیز رقم بخورد.»
این پیشکسوت فوتبال که سال گذشته با دنیای فوتبال به عنوان یک بازیکن خداحافظی کرد تا به کلاس‌های مربیگری برود، افزود: «قرعه مان هم خیلی خوب است. در بازی اول و دوم می‌توانیم به بازیکنان اصلی یا کسانی که مصدومیت‌هایی دارند، استراحت بدهیم و از بازی با عراق، با ترکیب اصلی وارد زمین شویم. من تصور می‌کنم بازی با یمن و ویتنام برای ایران اتفاق خوبی است چون می‌توانیم حداقل دو بازی از سایر تیم‌های حاضر در جام ببینیم و آنها را نیز محک بزنیم. در این مدت، تیم ملی هم به شرایط بهتری می‌رسد و به حضور در تورنمنت عادت می‌کند.»
عنایتی در نهایت گفت: «کی‌روش مربی زرنگی است و می‌داند در چه روزهایی باید از چه نقشه‌هایی استفاده کند. من شک ندارم تیم ملی که این همه بازیکن هم دارد، پتانسیل‌های بین‌المللی خود را نشان می‌دهد و مثل جام جهانی، یک تورنمت خوب را سپری خواهیم کرد. امیدوارم جام هم به ایران برسد و همه خوشحال شوند.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها