کمتر کسی تصور می‌کرد تیم ملی سوریه حتی نتواند در گروه B جام ملت‌های آسیا سوم شود و به دور بعدی برود. آنها با یک تساوی می‌توانستند حداقل امیدهای خود برای صعود به مرحله حذفی را زنده نگه دارند، اما گل سوم و پیروزی بخش استرالیا در لحظات پایانی همه چیز را تغییر داد و موجب شد امیدهای فلسطین زنده شود. عمر خریبین که سوری‌ها امید زیادی به گلزنی او در این تورنمنت داشتند، بعد از این باخت از سرمربی سابق آلمانی سوریه انتقاد کرد.
کد خبر: ۱۱۸۵۱۹۰

به گزارش ایسنا، او گفت: فجر ابراهیم، سرمربی وطنی بسیار بهتر از سرمربی آلمانی است. استینک به ما ظلم کرد. مسائل زیادی باعث شد تا فوتبال ما به این روز بیفتد. او ادامه داد: برابر استرالیا برای پیروز شدن تلاش زیادی از خود نشان دادیم. داور علامت سوال بازی امشب بود و عملکرد خوبی نداشت. می‌خواستیم که با پیروزی در این دیدار هواداران خود را شاد کنیم اما شرایط به سود ما رقم نخورد. از هواداران عذرخواهی می‌کنیم و به آنها قول می‌دهیم که در آینده بهتر ظاهر شویم. عمر سوما دیگر مهاجم سرشناس تیم ملی سوریه هم با عذرخواهی از مردم این کشور، ابراز امیدواری کرد که این تیم در آینده موفق شود.
در این میان، طرفداران سوری به‌شدت از نحوه قضاوت داور بازی انتقاد داشتند. در همین راستا، هزاران هوادار تیم ملی سوریه که به قضاوت سزار راموس، داور مکزیکی دیدار تیم خود مقابل استرالیا معترض بودند، این اعتراض را در شبکه‌های اجتماعی نشان دادند. آنها نسبت به تصمیم داور در اعلام گل دوم استرالیا که عبور آن از خط دروازه مشخص نبود و نیز، پنالتی نگرفتن پس از برخورد توپ به دست مدافع استرالیا در محوطه جریمه این تیم، گلایه کردند. کاربران سوری فیس‌بوک در صفحه منتسب به راموس، 170 هزار کامنت زیر آخرین پست این حساب گذاشتند. سوری‌ها در کامنت‌های خود نوشته بودند که این داور مکزیکی را نمی‌بخشند و حتی درخواست تکرار این مسابقه را داشتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها